פורץ דרך: ביקיני חדש בשוק שפותר בעיה שכולם מכירים

הכירו את בגד הים החדש שנחשף לאחרונה ועשוי לחולל מהפכה בתחום: כולל חיישן זעיר עמיד במים שמודד את מידת החשיפה לקרני השמש ומתריע מתי השתזפתם מספיק

בדיוק בזמן לעונת הרחצה, מציג הסטארט-אפ הצרפתי Spinali Design את הביקיני החכם שיציל אתכן מכוויות בשמש. את הרעיון למוצר הייחודי, אך המתבקש, קיבלה בעלת החברה מרי ספינאלי לאחר שצפתה באחת מחברותיה חוזרת מהים אדומה וכואבת. כדי להילחם בתופעה פיתחו ב-Spinali חיישן עמיד במים המודד את מידת החשיפה לקרני ה-UV המסוכנות.

את תוצאות המדידה מעביר החיישן בזמן אמת לאפליקצית סמארטפון, וזו מתריעה בפני המשתמשת ברגע בו החשיפה לקרני השמש חוצה את המידה המומלצת. ברגע זה כדאי להתמרח שוב בקרם הגנה, או לסיים את הביקור בחוף.

בכל הזמנה של ביקיני מהאתר הרשמי של החברה, נוצר פרופיל משתמש לפי סוג העור ובהירותו, כך שנתוני המדידה והאזהרות יהיו מדויקים ומותאמים אישית. הצורך בהתאמה אישית קובע גם רף מחיר גבוה למדי - כ-150 אירו לפני עלויות משלוח ומכס. כנראה שזהו מחירו של שקט נפשי.

לצד הביקיני, מוצעת למכירה גם מגבת חוף המצוידת בחיישן קרינה. Spinali לא מתכננת כרגע לייצר בגד ים חכם לגברים, אך בחברה דווקא כן עובדים על דגמים המיועדים לילדים.