עמית משיח ימונה בספטמבר למנכ"ל משרד הפרסום מקאן

ריצ'י האנטר יישאר מנכ"ל קבוצת מקאן ויהיה אחראי על חיזוק פעילות הקבוצה בחו"ל

משרד הפרסום מקאן ניצב בפני שינוי משמעותי בהנהלה: ל"גלובס" נודע כי אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, ב-1 בספטמבר ייכנס הפרסומאי עמית משיח לתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום.

המינוי כבר קיבל את אישור מקאן העולמית, אך החוזה עם משיח טרם נחתם.

ריצ'י האנטר - החובש בימים אלה שני כובעים: מנכ"ל משרד הפרסום ומנכ"ל הקבוצה - יישאר מנכ"ל הקבוצה ויהיה אחראי על חיזוק פעילות הקבוצה בחו"ל וטיפול בלקוחות אסטרטגיים.

משיח הוא דמות מוערכת ומוכרת בענף, למרות שבשנים האחרונות הוא אינו מתגורר בישראל. משיח מקורב ביותר ליו"ר הקבוצה אילן שילוח, למרות שבשנים האחרונות הוא לא עבד בקבוצה.

את דרכו במקאן התחיל משיח כמחלקה של איש אחד - מקאן אג'נדה, שטיפלה בהבאת תקציבים קהילתיים. הוא הצליח בתפקיד והיה הרוח החיה שבהקמת מרכזי סלקום ווליום. בהמשך הוא עבר לתפקיד סמנכ"ל לקוחות במקאן ונחשב לאיש מקצוע מוצלח ומוערך, כשבין הלקוחות הבולטים שניהל נמנית תנובה.

כמו רבים אחרים, משיח לא שרד את חילופי ההנהלות במקאן. כששילוח החליט לפרוש מהניהול השוטף של המשרד, הוא בחר למנות לתפקיד המנכ"ל את איריס בק. המינוי הביא עם הזמן לפרישה של מספר לא מבוטל של בכירים במשרד - ביניהם משיח.

שילוח המשיך לתמוך במשיח מקצועית ומינה אותו לנהל את אחד מהסטארט-אפים של חממת הסטארט-אפים The Time. בהמשך עבר משיח עם הסטארט-אפ לניו-יורק, ולאחר שזה נמכר, הוא המשיך לתפקיד סמנכ"ל שיווק של חברת אי וויו, וכיום הוא משמש כסמנכ"ל שיווק.

מדובר בפעם הראשונה שבה שילוח שב להמר על דמויות מענף הפרסום המסורתי שצפויים להוביל את משרד הפרסום קדימה. הניסיון של משיח, הן בתחום הפרסום המסורתי והן בתחום הפרסום הדיגיטלי, מתיישב היטב על תפיסת העולם של שילוח, שמזה מספר שנים מתייחס אל הדיגיטל כחלק מהותי בעסקי הפרסום. שילוח הצהיר בעבר על כוונתו להביא את פעילות האינטרנט לכלל 50% מפעילות הקבוצה ולפתח את הפעילות הבינלאומית באופן משמעותי.