לא לפרסום: ריטייל 3000 נפרדת משטרית מדיה גרופ

בכוונת הקבוצה, שמחזיקה ברשתות טופטיקה וכפר השעשועים, לייצר את הפרסומות שלה באופן עצמאי

קבוצת ריטייל 3000 נפרדת ממשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ ועוברת לעבוד באופן עצמאי - כך נודע ל"גלובס". בקבוצה מתעתדים לייצר את העבודה הפרסומית בתוך החברה, תוך הישענות על הפקה עצמאית של ערן בירן, אשר לקח חלק בהפקת המהלכים הפרסומיים האחרונים של הקבוצה.

שני המותגים העיקריים של ריטייל 3000 הם רשת האופטיקה טופטיקה וכפר השעשועים. עד לאחרונה נמנה גם אופיס דיפו עם מותגי הקבוצה, אך בעקבות הפרידה של השותפים רני צים ורונן לוי, עבר אופיס דיפו כחלק מההסכם לצים.

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ הצטרף לקבוצת ריטייל 3000 בהדרגה, תוך שהוא נאלץ להתמודד על כל נתח בתקציב במסגרת מכרז. דריסת הרגל הראשונה הייתה בקבלת תקציב כפר השעשועים. בהמשך הוא התמודד על התקציב של אופיס דיפו מול משרד GPS וזכה. כשריטייל 3000 קיבלה החלטה להיכנס לתחום האופטיקה, ולהקים את טופטיקה התמודד המשרד מול y&r ישראל.

העבודה הבולטת ביותר, שעשה המשרד עבור ריטייל 3000, היה השקת רשת טופטיקה, בהובלתהדוגמנית מורן אטיאס. אבל הרומן של שטרית מדיה גרופ עם ריטייל 3000 לא האריך ימים - כבר בתקופה שלפני השקת טופטיקה, הקשר בין הצדדים כמעט עלה על שרטון.

בהמשך, כשהגיעה השותפות בין צים ללוי, נאלץ המשרד להיפרד מתקציב אופיס דיפו שיצא מריטייל ישראל ועבר לבעלותו של צים. צים בחר להעביר את התקציב למשרד הפרסום זרמון DDB. עתה כאמור מפסיקה הקבוצה לעבוד עם משרד פרסום. גם תקציב המדיה של הרשת צפוי להתנהל עצמאית מתוך הבית, כשעל הרכישה תופקד סמנכ"לית השיווק.

מריטייל 3000 בחרו לא להגיב לידיעה.