סקויה קפיטל ושלמה קרמר משקיעים 4 מ' ד' ב-SafeBreach

הפלטפורמה של חברת הסייבר הישראלית מייצרת סימולציית משחקי מלחמה מתמשכים בתוך מערכות המידע של הארגון, מנתחת את ההשפעה של ההתקפות ואת יעילותם של מוצרי ההגנה בכל רגע נתון ומאפשרת לארגון להתגונן לפני פריצה אמיתית

חברת הסייבר הישראלית SafeBreach גייסה 4 מיליון דולר מסקויה קפיטל ומהיזם והאנג'ל הסדרתי שלמה קרמר. בעקבות ההשקעה יצטרף לדירקטוריון החברה גילי רענן, שותף בסקויה. מדובר בהשקעה הראשונה בחברה שמתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להרחיב את הפיתוח בישראל ואת פעילות החברה בצפון אמריקה.

חברת SafeBreach הוקמה ב-2014 על-ידי גיא בז'רנו ואיציק קוטלר, שניהם בעלי עבר עשיר בתחום אבטחת המידע מחיל האוויר ומיחידת 8200 בחיל המודיעין. הפלטפורמה של חברת SafeBreach מייצרת סימולציית משחקי מלחמה מתמשכים בתוך מערכות המידע של הארגון, מנתחת את ההשפעה של ההתקפות ואת יעילותם של מוצרי ההגנה בכל רגע נתון ומאפשרת לארגון להבין בפני איזה סיכון הוא עומד ולסגור פרצות לפני שתוקף אמיתי מנסה לגרום נזק.

חברת SafeBreach נוסדה ע"י גיא בז'רנו (CEO) ואיציק קוטלר (CTO), שניהם בעלי עבר עשיר בתחום אבטחת המידע מחיל האוויר והיחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין (8200). בז'רנו אשר הוביל את מערכי ההגנה של מספר חברות גדולות, האחרונה שבהן LivePerson הנסחרת בנאסדאק, מספר כי הדחף להקמת החברה נבע מהרצון לשנות את כללי המשחק בהם לתוקף יש יתרון מוחץ על פני המגן.

לדברי בז'רנו, "כמנהל אבטחת מידע אתה מרגיש שבוי בכללי משחק שלא אתה מכתיב. עצם העובדה שחברות מאפשרות לתוקפים לעשות את הצעד הראשון ורק אז מבינות אם ההגנות שלהן יעילות, מקנה יתרון מוחלט לתוקף. המחקר השנתי של חברת ורייזון הראה שלמעלה מ-90% מההתקפות ניתן היה למנוע באמצעים הקיימים בארגונים. הנתון הזה לבד מלמד שהגנה יעילה מחייבת הבנה מוקדמת של ההתקפה ואופן ההתמודדות של כלי אבטחת המידע שלך אל מולה - זה בדיוק מה ש-SafeBreach מספקת בצורה המשכית ללקוחות שלה".

לדברי קרמר, "החברה פיתחה פתרון חדשני במיוחד לתחום ניהול סיכוני אבטחה ארגוניים. בעוד שוק אבטחת האיומים שופע בחדשנות בשנים האחרונות, תחום ניהול הסיכונים נמצא במצב סטטי יחסי. על כן, SafeBreach גם מעירה שוק רדום וגם מגדירה קטגוריה חדשה".