איסתא ספורט וצ'לסי חתמו על שת"פ בשווי חצי מיליון שקל

חברת תיירות הספורט תרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה בפרמיירליג, למכירה לקהל בישראל ■ לאיסתא ספורט הסכם דומה עם ברצלונה מזה תשע שנים

אוהדי צ'לסי באצטדיון סטמפורד ברידג' / צלם: רויטרס
אוהדי צ'לסי באצטדיון סטמפורד ברידג' / צלם: רויטרס

איסתא ספורט חתמה עם קבוצת הפרמיירליג צ'לסי על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תשווק חברת התיירות כרטיסים וחבילות בישראל לכל משחקי הקבוצה בפרמיירליג. מדובר בהסכם דומה לזה הקיים מזה תשע שנים לאיסתא עם ברצלונה.

ההסכם יחל בעונת המשחקים הקרובה (2015/16), ובשלב ראשון תתחייב איסתא לרכישת כרטיסים מאלופת אנגליה בסכום של כחצי מיליון שקל.

ההסכם יקנה לאיסתא זכות לשווק כרטיסים רשמיים, בכל הקטגוריות, כולל בקטגוריות ישיבה מובחרת בסטמפורד ברידג', המגרש הביתי של המועדון הלונדוני. נדגיש כי נכון לעכשיו, השת"פ בין איסתא לצ'לסי יכלול אך ורק את משחקי הפרמיירליג, כאשר משחקי הצ'מפיונס ליג לא ייכללו בהסכם.

באיסתא טוענים כי למהלך יש משמעות גדולה עבור האוהד הישראלי, לאור העבודה כי באנגליה קיימת אכיפה משמעותית על רכישת כרטיסים בצורה לא רשמית בשוק השחור. באיסתא יקוו כי היעד האטרקטיבי (לונדון) יסייע להם במכירת החבילות לתיירים הישראלים.

עידו ווג, סמנכ"ל איסתא ספורט, ציין כי "ההסכם עם מועדון הכדורגל צ'לסי, הנחשב לאחד המועדונים המצליחים בעולם, הינו חלק מחזון החברה להוביל את שוק תיירות הספורט הישראלי והבינלאומי כאחד, תוך כדי הקפדה על עבודה רשמית ובקשר ישיר מול המועדונים על מנת להוזיל ללקוחות את המוצר ביד אחת, ואף לאפשר להם חוויה בטוחה ואיכותית. לונדון הוא יעד תיירותי מהמובילים בעולם. כמעט כל תייר שמגיע לעיר מחפש להוסיף תוכן לחופשה כמו כרטיסים למשחק כדורגל".