רייטינג שבועי: "מאסטר שף" של קשת בראש עם 31.5%

עם סיום האודישנים נחתה "אקס פקטור" של רשת לנתון צפייה של 27.3%

"מאסטר שף", תוכנית ריאליטי הבישול של זכיינית ערוץ 2 קשת, היא התוכנית המובילה את לוח השידורים כיום, בכל החזיתות. בפרק ששודר ביום ראשון צפו 937 אלף צופים בכלל האוכלוסיה, והתוכנית מובילה גם במשקי-הבית ובנתח הצפייה. 46.4% מבין צופי הטלוויזיה בפריים-טיים של יום ראשון בחרו לצפות בריאליטי של קשת, וזה לא עניין של מה בכך.

"אקס פקטור" של רשת לא משתרכת הרבה מאחור, עם 862 אלף צופים ביום שבת. כנהוג בתוכניות השירה, עם סיום שלב האודישנים חלה ירידה משמעותית בנתוני הצפייה במשקי-הבית היהודיים. באותה תוכנית, שבה השיגה צפייה גבוהה יחסית במספר הצופים, נפרדה "אקס פקטור" מהשיא העונתי שהשיגה ביום רביעי, ונחתה לנתון צפייה של 27.3%.

ממול "חברות" המוצלחת של ערוץ 10, שאף חודשה לעונה שלישית, רושמת שיא צפייה עונתי של 11.4% צפייה, ו-296 אלף צופים בכלל האוכלוסיה. דווקא "גב האומה" רשמה נתון נמוך יחסית, ומעלה שאלות על שיבוצה מאז שבה מהפגרה, עם 9.3% צפייה בלבד.

שיא הצפייה הנוסף שרשם ערוץ 10 השבוע, היה עם שובו של אמנון לוי ו"פנים אמיתיות" אל המסך, שגרף את ההשקה הגבוהה ביותר לתוכניתו מאז שנת 2012, כששילב על המסך שניים מהנושאים המושכים ביותר - חרדים וסקס.

גם "הצינור" של גיא לרר בערוץ 10 רשמה השבוע שיא צפייה, עם הנתון הממוצע הגבוה ביותר מאז עברה לפריים-טיים - 7.5% צפייה.

דווקא התוכנית המכונה "דוקומנטרית", שספק אם הייתה משודרת לפני שערוץ 10 קיבל את רישיונו הנכסף, "הסוד הגדול של מיכל הקטנה", השיגה רייטינג בינוני, כשהביאה 8.2% בלבד במשקי-בית היהודיים.

התחקיר אודות טיוח תאונת הדרכים הקטלנית, ששודר ב"יומן" עם אילה חסון בערוץ 1, מסייע לתוכנית לגבור על "שישי" של חדשות 10 - 5.4% מול 4% בלבד. "אולפן שישי" של חדשות 2 ממשיך בנתונים הנמוכים - 13.3% צפייה בלבד.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי