מניית היום: מזנקת כ-7% בעקבות אישור מכירה באוסטרליה

אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין: "קבלת האישור באוסטרליה מהווה נדבך חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלנו וביכולתנו להרחיב את הנגישות של-InsuPad עבור סוכרתיים בטריטוריות נוספות"

חברת אינסוליין , המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, דיווחה הבוקר כי קיבלה אישור מאת הגוף הרגולטורי האחראי על אישור למכירת מוצרים רפואיים באוסטרליה (TGA), למכירת מוצר ה-InsuPad באוסטרליה.

בתגובה רושמת מניית החברה עלייה חדה במחזור ער במהלך המסחר בבורסה.

על פי ארגון הסוכרת העולמי, היו באוסטרליה כ-860 אלף סוכרתיים מאובחנים בשנת 2014, וההוצאה הכוללת עבור הטיפול במחלת הסוכרת עמדה על 6.8 מיליארד דולר באותה שנה.

אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין: "קבלת האישור באוסטרליה מהווה נדבך חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלנו וביכולתנו להרחיב את הנגישות של-InsuPad עבור סוכרתיים בטריטוריות נוספות. האישור באוסטרליה מתווסף לאישורים רגולטוריים קיימים באירופה, ישראל וקנדה".

"לאחרונה דיווחנו על תוצאות חיוביות ומשמעותיות בתוכנית המעקב בגרמניה שכללה שימוש ב-InsuPad על ידי מאות חולים בשימוש יומיומי בביתם. אנו מעריכים שתוצאות טובות אלו מחזקות את מיצוב המוצר בפני סוכרתיים, רופאים, שותפים פוטנציאלים, ומבטחים, ומאמינים כי יסייעו למאמצי שיווק ה-InsuPad ברחבי העולם".