הרשת החברתית: מי הגיע לוועידת MAD 2015 של "גלובס"?

כ-2,500 מקבלי החלטות ובכירים בענפי התקשורת והמדיה, השיווק, הפרסום, הסלולר, הטלוויזיה והטכנולוגיה התכנסו לדיונים על האתגרים הגדולים בתחום

ועידת MAD 2015 / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD 2015 / צילום: תמר מצפי

ועידת MAD, ועידת התקשורת והמדיה של "גלובס" בשיתוף Orange, נפתחה הבוקר (ד') במלון דיוויד אינטר קונטיננטל בתל-אביב בווליום גבוה במיוחד.

כ-2,500 מקבלי החלטות ובכירים בענפי התקשורת והמדיה, השיווק, הפרסום, הסלולר, הטלוויזיה והטכנולוגיה התכנסו לדיונים על האתגרים הגדולים של אנשי המדיה והשיווק, על קריאייטיב אנתרופולוגי בתרבות הדיגיטל, על עוצמת העיתונות החדשה חוצת הגבולות, על פורמטים מקוריים ומבטיחים ועוד.

את הממשלה ייצג בוועידה השר אופיר אקוניס, שאמר בין היתר כי היה מעדיף להיות שר תקשורת במשרה מלאה: "אם התפקיד יוטל עליי, אשמח לקחת אותו. ראש הממשלה החליט להשאיר בידיו את תיק התקשורת והסמיך אותי לטפל ברשות השידור וברשות השנייה - זה מאוד דמוקרטי בעיניי".

עוד נצפו: איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר ששותפים לוועידה; ד"ר יוסי ורדי, שהסתובב יחד עם מרק דוראנט מבלומברג; מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל; יבין גלמור, מנכ"ל יד2; הפרסומאים אילון זרמון; יורם אלטמן; עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית פרסום יהושע TBWA; עידו הר טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם שפטפט עם גיא קלנר; אילן ישועה, מנכ"ל וואלה; תמי רוה, יו"רית חברת החדשות ערוץ 2; העיתונאי ערד ניר, ראש דסק חוץ חדשות ערוץ 2; רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק; שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת; ואחרים.

ועידת MAD 2015 / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר
 ועידת MAD 2015 / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר