אינסוליין: מזכר הבנות להפצה של InsuPad בהונג-קונג ומקאו

מיד עם חתימה על מזכר ההבנות, SBHK תתחיל בתהליך בחינה, שיכלול את מידת התאמת המוצר לצרכי הטריטוריה, היבטי תמחור ודרכי הפצה, לרבות סקר בקרב רופאים

חברת אינסוליין , המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול באינסולין, מודיעה על מהלך נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית למסחור הגלובלי של מוצרי החברה.

אינסוליין חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם Schmidt BioMedTech H.K. (SBHK), להפצה של מוצר ה-InsuPad בהונג-קונג ומקאו. SBHK תהא אחראית להשגת האישורים הנדרשים לצורך כך.

מיד עם חתימה על מזכר ההבנות, SBHK תתחיל בתהליך בחינה, שיכלול את מידת התאמת המוצר לצרכי הטריטוריה, היבטי תמחור ודרכי הפצה, לרבות סקר בקרב רופאים.

קבוצת Schmidt עוסקת בין היתר, בשווק מוצרים לתחום הרפואי בדרום מזרח אסיה כבר מעל 100 שנה. SBHK פעילה בהונג-קונג כבר מעל 70 שנה ביבוא ושווק מוצרים לתחום הרפואי. לקוחות SBHK כוללים בתי החולים הציבוריים ופרטיים המובילים, מרכזים רפואיים, מעבדות, בתי מרקחת, מוסדות מחקר ופיתוח ואוניברסיטאות.

אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין מדיקל: "אינסוליין ממשיכה לפנות לטריטוריות נוספות בהתאם לאסטרטגיית המסחור הגלובלית של החברה. ל-SBHK קשרים, גישה וכיסוי שוק בהונג-קונג ומקאו לרבות ניסיון רב בהשגת אישורים רגולטוריים למוצרים טכנולוגיים מכל העולם וייבוא שלהם. חשוב לציין כי חברת האם של SBHK מחזיקה מספר חברות המתמחות בהפצת טכנולוגיות רפואיות חדשות בטריטוריות נוספות באזור כגון: מלזיה, תאילנד, סין, וייטנאם וסינגפור. הסכם זה מצטרף להסכם דומה שדווח בשבוע שעבר ואנו מאמינים שכניסתנו לשוק זה באמצעות שחקן מקומי ותיק היא שלב נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה".