אישום: הפעילה 18 נערות ליווי בת"א - וגרפה 47 מיליון שקל

"ידיעות אחרונות": עינת הראל, שזכתה לכינוי "המאדאם של ת"א", חשודה כי הפעילה 3 בתי בושת ב-8 השנים האחרונות וצברה "משכורת" של 700 אלף שקל לחודש ■ צפו ב"מחירון" שהיא כפתה לכאורה על נערות הליווי

זונה, זנות / צלם: רויטרס
זונה, זנות / צלם: רויטרס

באחרונה הוגש כתב אישום נגד עינת הראל (51), שזכתה במשטרה לכינוי "המאדאם של תל-אביב", בגין עבירות של סירסור ושידול לזנות, הלבנת הון, אי-דיווח על הכנסות, השמטת הכנסה ועוד. כפי שדווח בעיתון "ידיעות אחרונות", בשבועות הקרובים אמור להיפתח משפטה.

לפי הדיווח, הראל הפעילה ב-8 השנים האחרונות 3 בתי בושת בתל-אביב, העסיקה 18 נערות ליווי וגרפה לכיסה סכום עצום של 47 מיליון שקל. לפי חקירה של ימ"ר תל-אביב בשיתוף יחידת יהלום של רשות המסים, מדובר ב-700 אלף שקל לחודש.

הראל נעצרה על-ידי היחידה המרחבית תל-אביב בשנת 2006 בחשד לניהול בתי בושת, אך שוחררה בתוך זמן קצר כיוון שלא היו מספיק ראיות להגשת כתב אישום נגדה.

לפי האישום, שיטת הפעולה של הראל הייתה כזו: בין השנים 2006 ל-2014 הראל הפעילה ב-3 דירות שונות שהשכירה בתל-אביב בתי בושת. בכל פעם שדירה אחרת שהושכרה נסגרה על-ידי המשטרה - היא שכרה דירה אחרת על-שם אחת הנערות שעבדו בה, ובה הפעילה את בית הבושת. 18 נערות הליווי הועסקו במשמרות, לפחות שתי נערות בכל משמרת ועד 12 נערות בכל פעם.

לפי האישום, על-פי "המחירון" של הראל, הנערות גבו 200-350 שקל עבור שעה של שירותי מין (לפי סוג הפעילות המבוקשת), והראל עצמה גבתה מהסכום הזה עמלה של 135-145 שקל (32%-58%). מכל נערה הראל גם גבתה 15 שקל ביום על קפה וקונדומים ועוד 30 שקל עבור שירותי כביסה או 4 שקלים לכל מגבת. כל נערה "שירתה" 2-20 לקוחות ביום.

סנגורה של הראל מסר בתגובה לכתב אלי סניור ב"ידיעות" כי "הראל כופרת במיוחס לה. מדובר בחומר ממוחזר מלפני שנים רבות. היא נחקרה וענתה לכל השאלות בעבר, ואני בטוח שבית המשפט לא ירשיע אותה".