דלתא ישראל פותחת רשת לביגוד ספורט לנשים

הרשת, שתושק במארס 2016, תפעל כ"חנות בתוך חנות" בסניפי דלתא ותכלול גם חנות דגל אחת לפחות ■ בדלתא מתכוונים להשתמש בתשתית הייצור שלהם למותגי ספורט בינ"ל כדי לבנות מותג שיוצע במחירים נמוכים

רגע לפני חתימת ההסכם לקבלת הזיכיון לשיווק מותג הספורט פומה בישראל, מתברר כי דלתא ישראל נערכת לכניסה משמעותית יותר לתחום בגדי הספורט. ל"גלובס" נודע כי במארס 2016 תשיק דלתא רשת חנויות לביגוד ספורט לנשים, שתפעל כפי הנראה תחת המותג "דלתא ספורט".

מרבית החנויות ייפתחו במודל "חנות בתוך חנות" בתוך סניפי דלתא, אך הרשת תכלול לפחות חנות עצמאית אחת. במקור תכננו בדלתא ישראל לפתוח מספר חנויות עצמאיות, אך לפי שעה הוחלט לעצור תוכנית זו.

חברת דלתא פעילה בענף הספורט כיצרנית למותגים מובילים בעולם. כך, למשל, החברה מייצרת חזיות ספורט למותגים הבינלאומיים נייקי, אנדר ארמור ולולו למון.

בחברת דלתא מזהים ואקום בתחום ביגוד הספורט לנשים וסבורים כי באמצעות הידע הטכנולוגי ותשתיות הייצור שיש לחברה, הם יוכלו להיכנס לוואקום הנוכחי הקיים ברמת המחיר הבינונית.

במסגרת זו, דלתא מתכוונת להשיק קולקציות רחבות במיוחד ומגוונות של כל בגדי הספורט לנשים, ותוך דגש מיוחד על טייצים וחזיות ספורט, שהם - לפי בדיקה שערכה החברה - המוצרים הנמכרים ביותר בתחום.

יש לציין כי בעולם, תחום חזיות הספורט צומח במיוחד ומגיע אף לכ-20% משוק החזיות, בשל השימוש היומיומי שנעשה בהן לאור היותן חזיות אל-תפר.

בדלתא טרם קבעו סופית את רמות המחיר, אך לפי הערכות, חזיות ספורט הנמכרות בנייקי ואדידס ב-200 שקל ומעלה, יימכרו במחצית המחיר בדלתא.

רשת דלתא בישראל מונה 160 חנויות, וגם בימים אלה היא פועלת להרחבת רצפת המכירה בחנויות הקטנות יותר. הכוונה של דלתא היא להכניס את מותג הספורט ל-150 סניפים במודל "חנות בתוך חנות" כאמור, שתשתרע על שטח של 20-30 מ"ר.

קרובה להסכם עם פומה

כפי שנחשף השבוע ב"גלובס", חברת דלתא קרובה מאוד לחתימת הסכם עם חברת פומה העולמית לקבלת הזיכיון למותג בישראל. הצדדים מצויים בטיוטות סופיות, ועם החתימה תסגור פומה את הנציגות בישראל.

מכירות המותג פומה בישראל צנחו בשנים האחרונות ומסתכמות ב-20 מיליון שקל בשנה במחירים סיטונאיים. כמו כן, המותג כמעט ואינו פעיל ברשתות הספורט, ולפי הערכות, פעילותו בישראל הפסדית.

המטרה של דלתא היא לטפל בראש וראשונה בהפצת המותג ולהכניס אותו לרשתות מגה ספורט וספורט ורטהיימר. במקביל מתכננת החברה לפתוח במהלך 2016 שתי חנויות של המותג פומה עם כלל הקולקציות שלו.

התוכנית האסטרטגית של החברה עם המותג פומה כוללת גם את מינופו תוך שימוש בפרזנטורים של המותג בעולם - האיש הכי מהיר בעולם, יוסיין בולט, והזמרת ריהאנה - כדי לבנות מחדש את פומה כמותג ספורט בישראל.