אישום: דרס משתזפת על החוף - וגרם לה לשברים בצלעות

חן יצחקיאן, תושב פרדסיה בן 30, הואשם כי דרס אישה ששכבה על החוף בחדרה בעת ששב מבילוי בחוף הים עם משפחתו ■ עפ"י כתב האישום, יצחקיאן פגע עם רכבו באישה ועלה עליה עם הגלגל הקדמי

פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו
פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו

כתב אישום הוגש היום (ה') לבית משפט השלום שבחדרה נגד חן יצחקיאן, תושב פרדסיה בן 30, בגין דריסתה ופציעתה של אישה ששכבה על חוף הים בעיר, האסור לנסיעות כלי רכב.

האישה, תושבת חדרה בת 38, נפגעה באורח בינוני, והיא מאושפזת בית-החולים "הלל יפה" בחדרה.

כתב האישום מייחס ליצחקיאן נהיגה פוחזת ברכב, עבירה על איסור הנהיגה בחוף הים ונהיגה בקלות-ראש. מעצרו של יצחקיאן הוארך עד להחלטה אחרת בנידון.

על-פי כתב האישום, יצחקיאן הגיע יחד עם אשתו ותינוקת לחוף הים בצפון חדרה ברכבו, ג'יפ טויוטה, והחנה את הרכב בחניה של החוף. בכתב האישום נכתב כי כאשר יצחקיאן ומשפחתו ביקשו לעזוב את המקום, הוא הלך להביא את הרכב, נסע לתוך חוף הים עד למרחק של מטרים ספורים מקו המים, ולאחר שבני המשפחה נכנסו לרכב, הוא החל בנסיעה לעבר הכביש. אז, כך לפי כתב האישום, דרס יצחקיאן את האישה, אשר שכבה לבדה על החוף בין 15-10 מטרים מקו המים, עלה על גופה עם הגלגל הקדמי והפך אותה על בטנה.

בכתב האישום מצוין כי אנשים ששהו בחוף החלו לצעוק לעבר יצחקיאן, וזה עצר את רכבו כשהמתלוננת הייתה מתחתיו. כוחות מד"א שהגיעו למקום חפרו מתחת לרכב ופינו אותה לבית-החולים. האישה סובלת משברים ב-7 צלעות, שבר בעצם הכתף, שטפי דם תת-עוריים בגולגולת וסימני חבלה.

אתמול פורסם כי יצחקיאן הורשע בעבירת תנועה חמורה 10 ימים לפני הדריסה. ב-8 ביולי נשלל רישיונו ל-6 חודשים, אולם בית משפט השלום לתעבורה בפתח-תקווה קבע כי השלילה תיכנס לתוקף רק באוגוסט. יצחקיאן הורשע בנהיגה בפראות ובאי-ציות לשוטרים על עבירות תנועה שביצע ב-2013.

בינואר באותה שנה הוא נמלט משוטרים שהבחינו בו נוהג על טרקטורון ללא לוחית רישוי. הוא נסע נגד התנועה, סטה בין נתיבים ועקף מימין ומשמאל, עלה על המדרכה והתנגש במעקה. כתוצאה מכך הוא אף נפגע.

לטענת יצחקיאן, כפי שעולה מפרוטוקול משפטו, הוא חשב שהשוטרים הם גנבים, ולדבריו, אם היו מציגים בפניו מסמכים מזהים, הוא היה עוצר. בין היתר הוא הורשע בנהיגה בקלות-ראש ובאי-ציות לשוטרים במדים.