מחוקק בבריטניה תועד מסניף קוקאין במסיבת מין - והתפטר

סגן יו"ר בית הלורדים, ג'ון סוול, נראה בסרטון שהגיע לידי הסאן הבריטי כשהוא מסניף קוקאין במהלך מסיבת מין עם שתי נערות ליווי ■ בין היתר, הסניף הלורד הנשוי את הסם מחזה של אחת הנערות

אנגליה לונדון שוטרים משטרה ביג בן  / צלם: רויטרס
אנגליה לונדון שוטרים משטרה ביג בן / צלם: רויטרס

לורד ג'ון סוול, סגן יו"ר בית הלורדים הבריטי בן ה-69, התפטר היום (א') מתפקידו לאחר שה"סאן" הבריטי פרסם סרטון ותמונות שבהן הוא נראה במהלך "מסיבת מין" עם שתי נערות ליווי, שבמהלכה הסניף לכאורה קוקאין מחזה של אחת מנערות הליווי.

בסרטון ניתן לראות את הלורד הנשוי משתמש בשטר של 5 פאונד ומסניף אבקה לבנה מהשולחן. לאחר מכן נראים השלושה שותים שמפניה, וודקה, ויין לפני שסוול שואל "מדוע שלא ננסה את הגדול". אז נשמעת אחת הנשים שואלת "מה זה הגדול", ונענית כי מדובר ב"קוקה-קולה" - כינוי לקוקאין.

לאחר מכן, נראה הלורד סוול פותח שקית כחולה ומסניף עוד מהקוקאין. בתמונות שפרסם הסאן מתוך הסרטון הוא אף נראה מסניף קוקאין מחזה של אחת מנערות הליווי.

בסך הכול תועד סוול מסניף 3 שורות של קוקאין במהלך 45 דקות. בסרטון נשמעת אחת מנערות הליווי אומרת לסוול "אתה כזה חיית מסיבות", וזה עונה לה בחזרה "אני יודע, זה מגעיל נכון?". כמו כן, בהמשך הסרטון נשמע הלורד כשהוא דן עם נערת הליווי על חיבתו לנשים אסיאתיות, אשר לדבריו "נראות נחמד, אבל הן זונות". בסוף מסיבת המין נותן הלורד לאחת מנערות הליווי 200 פאונד במזומן ורושם לשניה צ'ק על סך אותו הסכום.

יו"ר בית הלורדים, פרנסיס דסאוזה, אמרה כי "בית הלורדים לא יסבול סטייה מהתקנים. ההאשמות החמורות הללו יופנו לנציב התקנות ולמשטרה". לדבריה, מדובר בהתנהגות "מזעזעת ובלתי-מתקבלת".