הכנסות שיא למזור רובוטיקה - 7.8 מ' ד'; צמצמה הפסדים

הפסידה ברבעון השני 2.1 מיליון דולר ■ המנכ"ל הדומי: "הגדלנו לאחרונה את צוותי המכירות, השיווק, מו"פ וניהול מוצר שלנו"

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

כפי שפרסמה בדוח מקדים, מסכמת היום (ג') מזור רובוטיקה את הרבעון השני של השנה עם מכירות של 7 מערכות רנסנס ושדרוג של מערכת אחת. בסה"כ, מדווחת החברה על הכנסות שיא רבעוניות בהיקף 7.8 מיליון דולר, מתוכם 6.5 מיליון דולר בארה"ב.

ההכנסות החוזרות ממכירת מוצרים מתכלים, שירותים ועוד גדלו ל-3.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2015, ומשקפות עליה של 48% בהשוואה לרבעון המקביל.

שיעור הרווח הגולמי היה 79.6% מסך הכנסות החברה, עלייה מתונה בהשוואה ל-79% ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה מדווחת החברה על צמצום ההפסד הנקי ל-2.1 מיליון דולר או 5 סנט למניה, זאת בהשוואה להפסד נקי של 4.1 מיליון דולר או 10 סנט למניה ברבעון השני של 2014.

"ביצועי השיא של החברה ברבעון השני משקפים את ההכרה הגוברת בקרב רופאים מנתחים והנהלות בתי חולים בערך שמספקים מוצרינו עבור המטופלים שלהם", אמר המנכ"ל אורי הדומי. "בעוד שארה"ב נותר שוק הצמיחה העיקרי שלנו, אנו ממשיכים להשקיע מאמצים להרחבת נוכחותנו גם בשאר העולם, ולראייה מכירת המערכת הראשונה בספרד. על מנת להמשיך ולהבטיח מענה לצרכי הרופאים המנתחים והנהלות בתי החולים ושמירה על מעמדנו כחברה המובילה בשוק ניתוחי הגב הרובוטיים, הגדלנו לאחרונה את צוותי המכירות, השיווק, מו"פ וניהול מוצר שלנו", הוסיף הדומי.