הרשת החברתית: מה עשו טל ברודי ומיקי ברקוביץ' בקבינה של אל-על?

גל מקל, שמעון אמסלם, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', ליאור אליהו ושון דוסון השתתפו בצילומי פרומו של ערוץ הספורט לעונת שידורי ה"יורובסקט"

גל מקל, שמעון אמסלם, עינת ינאי, טל ברודי ומיקי ברקוביץ/ צילום: צילום סיון פרג'
גל מקל, שמעון אמסלם, עינת ינאי, טל ברודי ומיקי ברקוביץ/ צילום: צילום סיון פרג'

נכנסים אל חדרה

חדרה על מפת התיירות: רשת בתי המלון רמדה הודיעה כי תנהל את מלון הסוויטות, רמדה ריזורט חדרה, הצפוי להיפתח בעיר בשנה הבאה. את המלון, שנועד לתת מענה לתיירים הצרפתים, בונות בימים אלה אספן גרופ ושותפתה לפרויקט חברת "אמירי זיכרון". הגיעו לחתום בתחילת השבוע על הסכם ניהול לעשר שנים: גיא פרג, יו"ר אספן גרופ; תמיר פוליקר, מנכ"ל אספן גרופ; אבי שוויקי, בעלי לשם, חברת הניהול שתנהל מטעם רמדה את המלון; ועודד תורג'מן, בעלי "אמירי זיכרון".

 תמיר פוליקר, אבי שווקי, גיא פרג ועוד תורג'מן/ צלם: קרן בן צבי
  תמיר פוליקר, אבי שווקי, גיא פרג ועוד תורג'מן/ צלם: קרן בן צבי

עצם ההעצמה

שרי בלייר, אשתו של טוני, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, פינתה באחרונה זמן כדי להיפגש עם 9 סטודנטיות ערביות ויהודיות מהחוג לניהול במכללה האקדמית גליל מערבי. שרי עומדת בראש קרן הנושאת את שמה ופועלת להעצמה נשית ולצמצום אפליה וניצול נשים בעולם. ד"ר מירי שריד, מנהלת אקדמית של תוכנית מצוינות להעצמת נשים על שם שרי בלייר במכללה, התלוותה למפגש.

מגלגלים אפליקציה

מי יזכה ב-100 אלף שקל ובהכרה של קונצרן הרכב יונדאי כאפליקציה הטובה ביותר? כלמוביל, יבואנית רכבי יונדאי, בשיתוף יצרנית הרכב - הזמינה סטארט-אפיסטים ישראלים שפיתחו אפליקציות חדשות בתחום הרכב להשתתף בתחרות Hyundai i Way. האפליקציה הטובה ביותר תזכה את בעליה ב-100 אלף שקל, ואולי גם בהזדמנות להתשלב בתעשיית הרכב הקוריאנית. עד כה הוגשו 135 אפליקציות ורעיונות של מפתחים וחברות, מתוכם נבחרו ארבעה לעלות לשלב הגמר. ומי יושב בחבר השופטים שיפסוק בעניין? דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל; יונסו לי, מנהל צוות שיווק צעירים של יונדאי; אסתר ברק-לנדס, מנכ"לית חממת נילסן אינובייט; שחר בר-דוד, מייסד ומנכ"ל חברת "שרוטונים"; אור עופר, שותף מייסד ומנכ"ל SimilarWeb; ועמרי ארגמן, מייסד וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Moblin.

הוונאג הו דוידי פיאמנטה יונסון הו אסתר ברק-לנדס אור עופר,שחר בר דוד ועמרי ארגמן/ צלם: רונן טופלברג
 הוונאג הו דוידי פיאמנטה יונסון הו אסתר ברק-לנדס אור עופר,שחר בר דוד ועמרי ארגמן/ צלם: רונן טופלברג

מפדני יצאה מלכה

בטמפרטורה של 40 מעלות, הצטלם אתמול על חוף ימה של גבעת-אולגה קמפיין הסתיו של רשת התכשיטים PADANI. הבעלים, בני וענת פדני, קפצו ל"סט" לצפות בפרזנטורית החדשה, שלומית מלכה (זוגתו של השחקן יהודה לוי), מדגמנת תכשיטים ויהלומים על סוסים.

 בני פדני, שלומית מלכה וענת פדני/ צלם?: שוקה כהן
  בני פדני, שלומית מלכה וענת פדני/ צלם?: שוקה כהן

מכדררים בקבינה

מה עשו בקבינה כוכבי הכדורסל, בעבר ובהווה: גל מקל, שמעון אמסלם, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', ליאור אליהו ושון דוסון? הכדורסלנים השתתפו ברביעי האחרון בצילומי פרומו של ערוץ הספורט לעונת שידורי ה"יורובסקט" - אליפות אירופה בכדורסל שתשודר בשידורים ישירים בערוץ. במסגרת הצילומים גויס הקפטן מיקי ברקוביץ' להיות ה"קברניט" במטוס 767 של אל-על שחנה בעת הצילומים בהאנגר של החברה בנתב"ג; טל ברודי הפך ל"מנהל השירות בטיסה" ובעגה מקצועית פרסר; שמעון אמסלם הפך לדייל וכל אלה "הטיסו" לאירופה את שחקני הנבחרת. עינת ינאי, ראש אגף השיווק באל-על וקברניט עידו שרון, הטייס הראשי וראש אגף מבצעי אוויר - הגיעו לראות את עמיתיהם החדשים לענף.

 גל מקל, שמעון אמסלם, עינת ינאי, טל ברודי ומיקי ברקוביץ/ צילום: סיון פרג'
  גל מקל, שמעון אמסלם, עינת ינאי, טל ברודי ומיקי ברקוביץ/ צילום: סיון פרג'

כוכב בשמי הבורסה

מה לכוכב ריאל מדריד בכדורגל, חאמס רודריגז, ולנועם לניר, בעל השליטה באפליי, ולרם פרומן, ואיתי הורשטוק, הבעלים של וויטסמוק? רודריגז נבחר לשמש כמעין פרזנטור של המיזם קיבו (Kibo Mobile-Tech) שאותו הקימו אפליי ו-וויטסמוק ובמסגרתו פותחה אפליקציית מקלדת ממותגת בשפות שונות לתכנים, בעיקר מעולם הספורט. שתי החברות דיווחו אתמול לבורסה על חתימת הסכם עם הכדורגלן אשר יקבע את חלוקת ההכנסות בין הצדדים. וויטסמוק ואפליי פועלות באחרונה להרחבת הפעילות של קיבו, שכבר חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד ועם כוכבה הגדול, כריסטיאנו רונאלדו. ממועד השקת המקלדות הממותגות של קיבו בתחילת נובמבר 2014 ועד כה, בוצעו לאפליקציה מעל ל-8 מיליון התקנות.

חאמס רודריגז/ צילום: רויטרס
 חאמס רודריגז/ צילום: רויטרס

זזים

נתי אברהמי, מונה למנכ"ל טלדור במקום אריה רימיני.

אמיר שי, 45, מונה למנכ"ל פלאנט אופנה.

הדס הוס, מונתה למנהלת חטיבת הטואלטיקה בחברת "אלפא קוסמטיקה".

אמיתי פולק, התמנה למנהל אגף בקבוצת המיחשוב יעל.

הילה וקסלר, 30, מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת "ריטייל 3000".

פז הירשמן, 43, מונה למנכ"ל משותף של ארגון צופן הפועל לקידום היי טק בחברה הערבית.

ענת אהרון, עזבה את תפקידה כסמנכ"לית השיווק של רשת מלונות רימונים לטובת ניהול מכירות תחום עסקים ברשת פתאל.