6 משרדים מתמודדים על תקציב קניון TLV Fashion Mall

המשרדים הם מקאן ת"א, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן, מנצ' ו-y&r ישראל ■ בגינדי לא נוקבים בשלב זה בהיקף התקציב

המכרז של גינדי השקעות על תקציב הפרסום של קניון TLV Fashion Mall מעורר בתעשייה עניין: ל"גלובס" נודע כי 6 משרדי פרסום מתמודדים על התקציב. המשרדים הם מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן, מנצ' ו-y&r ישראל.

כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס", בגינדי השקעות הוחלט לערוך מכרז על תקציב הפרסום שיתמוך בהשקת הקניון ברבעון הראשון של 2016. עוד נודע כי נערכה פנייה להשתתף במכרז אל חלק ממשרדי הפרסום הגדולים, ובהם מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי ו-y&r ישראל.

רק בתום פגישות ההיכרות יתברר מי מהמשרדים מתכוון להתמודד על התקציב. אמנם בשלב זה בגינדי לא נוקבים בהיקף התקציב שתשקיע הקבוצה בפרסום, אך על-פי ההערכות מדובר בהיקף לא קטן, כראוי לפרויקט שאפתני מסוג זה.

קניון TLV Fashion Mall, הממוקם במתחם גינדי תל-אביב, יכלול שטחי מסחר בהיקף של כ-33 אלף מ"ר וכ-250 חנויות, ובהן מותגי אופנה בינלאומיים - עבור חלקם תהיה זאת חנות ראשונה בארץ - לצד מותגי אופנה ומקומיים. על-פי הערכות היזמים, צפויים לפקוד את הקניון 40 אלף איש ביום.

עד לפני מספר שנים לא עוררו תקציבי הנדל"ן עניין רב בקרב משרדי הפרסום הגדולים, שכן לרוב מדובר היה בתקציבים מינוריים מבחינת היקפים, שלא נדרשה עבורם יכולת קריאייטיבית יוצאת דופן. לכן חלק ניכר מהתקציבים התנהלו במשרדים שנחשבו למתמחים.

בשנים האחרונות חל מהפך בכל הקשור בפרסום פרויקטים של נדל"ן. כך למשל, רק בקמפיין לפרויקט "שרונה", שיצר עבור גינדי החזקות שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, הושקעו יותר מ-1.5 מיליון דולר.

בימים אלה מפרסמת גינדי השקעות חלק אחר של הפרויקט, מגדלי LOVE. הקמפיין עולה באמצעות ראובני-פרידן.