הרשת החברתית: מנכ"ל שופרסל משיק שת"פ עם ארגון לתת

וגם: עובדי לוריאל ישראל מציינים את "יום האזרחות הטובה"

איציק אברכהן? וג'יל דרמון / צילום: רונן חורש
איציק אברכהן? וג'יל דרמון / צילום: רונן חורש

לחיים 1

ניר גל, מנהל שיווק בירות טמפו, דניאל לוי, מנהל מותג בירות בינלאומיות בטמפו, ואיש העסקים דן נפתלי, מבעלי בר ה-Zou Bisou, הביאו אמש (ג'), את טוקיו לתל-אביב. השף מידן סיבוני, שמתמחה במטבח היפני וזכה בתואר הסושי מאסטר של ישראל, הכין למבלים בבר בתל-אביב ארוחה יפנית עם מגוון מנות סושי מפתיעות לצד בירה היינקן. האירוע הינו שיתוף-פעולה בין מותג הבירה לבין הבר כחלק מסדרת ערבי קונספט הנקראים Chef Night במסגרתם אחת לחודש הבר הופך למסעדת גורמה ומציע ערב בניצוחו של שף או סו-שף מתחלף, נציג מבטיח ובולט של עולם הקולינריה הישראלי, שמציע מנות ספיישל עם טאץ' אישי.

דניאל לוי, דן נפתלי, מידן סיבוני וניר גל / צילום: סיון פרג'
 דניאל לוי, דן נפתלי, מידן סיבוני וניר גל / צילום: סיון פרג'

לחיים 2

אסתי אקרמן, מבעלי יבואנית האלכוהול אקרמן, אירחה השבוע את איאן גריפת'ס, הבעלים של הבר הלונדוני White Lyan, שנחשב לאחד הברים הטובים בעולם. גריפת'ס, שמתמחה בקוקטיילים מבוקבקים (כלומר, ללא שימוש בקרח, שייקר או סוואר), הגיע לארץ על מנת לשפוט את הברמנים המקומיים בתחרות השנתית של וודקה פינלנדיה, המתקיימת בארץ זו השנה השנייה.גריפת'ס, יליד אוסטרליה שחי כיום בלונדון, נהנה באופן מפתיע במיוחד ממזג האוויר הלוהט ששורר השבוע בארץ, משום שלדבריו, שהחום מזכיר לו את מולדתו. בנוסף, כצמחוני אדוק, התמוגג גריפת'ס ממגוון ואיכות המנות הצמחוניות במסעדות תל-אביב.

איאן גריפת'ס ואסתי אקרמן / צילום: נופר תגר
 איאן גריפת'ס ואסתי אקרמן / צילום: נופר תגר

קודאק מפתחת

חברת קודאק העולמית מחזיקה בישראל את אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים מחוץ לארה"ב, וכעת מעמיקה את מעורבותה בישראל: החברה מקיימת במהלך הקיץ שיתוף-פעולה אסטרטגי עם אוניברסיטת תל-אביב, במסגרתו מפתחים הסטודנטים לתואר שני במינהל עסקים את מחקרי השוק אשר ישמשו את קודאק העולמית בתוכניות הפיתוח העסקי שלה בשנים הקרובות.

את התוכנית יוביל אריק איב-מהה, נשיא חטיבת תוכנה ופתרונות חדשים ותכנה בקודאק העולמית, לצד עינב אהרוני-יונס, מנכ"לית קודאק, ישראל וד"ר איריס גינזצבורג, ראש התוכנית למינהל עסקים עם התמחות ויזמות בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה, נפגש שלשום (ב') עם איב-מהה ועם אהרוני-יונס, ובירך על שיתוף-הפעולה. קודאק העולמית משקיעה בכל שנה 100 מיליון דולר במחקר ופיתוח.

אהרוני-יונס, איב-מהה וקלפטר / צילום: אביב חופי
 אהרוני-יונס, איב-מהה וקלפטר / צילום: אביב חופי

מתארחים במלון

יהודה קראוס, מנכ"ל מלון דן ירושלים, אירח השבוע את השחקן והזמר ישראל גוריון שמשתתף בהצגה "ליצן החצר" של תיאטרון אורנה פורת שהופיעה במלון.

ההצגה היא חלק משיתוף-פעולה של רשת מלונות דן עם תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, במסגרתו הצגות האיכות של התיאטרון יעלו במהלך חודש אוגוסט במלונות דן ירושלים ומלונות דן אילת ודן פנורמה אילת לאורחי המלונות בחינם.

ואילו אלון פלג, מנכ"ל מלון דיוויד ים המלח, בשבוע שעבר אירח את מתעמלות נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, שזכו לאחרונה בשתי מדליות בתחרות גביע העולם שהתקיימה באיטליה.

דאבוש נפרדת

נורית דאבוש סיימה את תפקידה כיו"רית חברת גני יהושע לאחר כהונה בת 3 שנים. לנעליה ייכנס ניצב בדימוס, חבר הכנסת לשעבר דוד צור.

ראש עיריית תל-אביב, רון חולדאי, ערך ארוחת ערב חגיגית לפרידה מדאבוש, במהלכה נשא דברים ואמר כי היא מהווה מודל עבורו כ"מי שיכולה להוביל חברה להישגים מרשימים".

דאבוש, שתמשיך להתרכז בפעילותה כיושבת-ראש התיאטרון הלאומי הבימה, הודתה לחולדאי על האמון ואמרה כי תמשיך לתרום ככל שתידרש.

נורית דאבוש / צילום: רמי זרנגר
 נורית דאבוש / צילום: רמי זרנגר

מארז מכל הלב

בשבוע שעבר הגיעו איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, וג'יל דרמון, יו"ר ארגון לתת, לסניף שופרסל בתל-אביב להשקת שיתוף-פעולה בין הרשת לארגון, במסגרתו הציבור הרחב רכש בסניפי הרשת מארזי מזון במחירי עלות עבור משפחות נזקקות ברחבי המדינה.

המבצע, שהיה אמור להימשך כשבועיים, הגיע לסיומו כעבור 5 ימים בלבד, לאחר שכל 20 אלף המארזים שיועדו למבצע נמכרו.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת, סיכם את המבצע המוצלח: "עשרות אלפי אזרחים אכפתיים וערכיים, מוכיחים דרך התנדבות ותרומה את ערכי הערבות ההדדית והסולידריות החברתית ופותחים לנו צוהר של תקווה ואופטימיות באשר לעתידה של החברה הישראלית".

איציק אברכהן? וג'יל דרמון / צילום: רונן חורש
 איציק אברכהן? וג'יל דרמון / צילום: רונן חורש

אזרחות יפה

עובדי לוריאל ישראל ממטה החברה בנתניה, ממרכז ההפצה בקיסריה, ומהמפעל במגדל-העמק, ציינו בשבוע שעבר את "יום האזרחות הטובה" שמקיימת כל שנה חברת לוריאל העולמית.

השנה התגייסו עובדי לוריאל ישראל לשיפוץ חדרי המשפחה בפנימיית נווה הדר שבשרון, בה שוהים כ-110 ילדים בסיכון בגילאי 6-14, וכן את חדר הטקסים במקום. במסגרת השיפוץ, קנתה החברה ציוד אלקטרוני וריהוט חדש עבור הפנימייה. במקביל, הדיירות במעון לנשים מוכות באזור הרצליה, זכו ביום פינוק ויופי, שבמסגרתו קיבלו הנשים מגוון טיפולי יופי ושיער ממומחי החברה.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, סיכם את הפעילויות השנה, במפגש עם ימית שנון-מזרחי, מנהלת פיתוח עסקי בעמותת ילדים בסיכוי ועם גיל בר, מנהל פנימיית נווה הדרים: "יום האזרחות הטובה הינו רק מרכיב אחד מתוך ראיה ארגונית המובילה את לוריאל לקידום פרויקטים של אחריות תאגידית, שהיא נדבך יסוד באסטרטגיה הארגונית של החברה ובעיקר, זכות גדולה".

מגשימים חלומות

לקס מוטורס, יבואנית לקסוס ישראל, אירחו השבוע (א'), באולם התצוגה בהרצליה, את ג'וי חורי, ילד משאלה מעמותת MAKE A WISH ליום מוטורי חוויתי, אותו יזם טל אבן, מנכ"ל חברת Even Better. בנוסף לעיסוקו כמומחה לרכבי היוקרה שלהם, אבן מתנדב ותיק בעמותה המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. משאלתו של חורי, שהוגשמה כבר הייתה לטוס לאתר בצרפת, המקודש לנוצרים, ולפי האמונה, מרפא את העולים אליו לרגל, וכן לפגוש את האפיפיור פרנסיסקוס.