אדידס רכשה את אפליקציית הספורט Runtastic ב-240 מ' ד'

Runtastic נוסדה ב-2009 והצליחה להגיע ליותר מ-140 מיליון הורדות וכ-70 מיליון משתמשים רשומים ■ האפליקציה מאפשרת לנטר אחר מסלול הריצה, המרחק, המהירות ושריפת הקלוריות - ולשתף עם חברים

יצרניות ביגוד ונעלי הריצה ממשיכות לרכוש אפליקציות ספורט. חברת אדידס הודיעה כי רכשה את כל מניותה של חברת Runtastic האוסטרלית ב-240 מיליון דולר. בתחילת השנה רכשה חברת Under Armour את האפליקציות Endomondo ו-MyFitnessPal המאפשרות למדוד נתוני מרחק, מהירות, קלוריות ודופק בזמן ריצה ב-560 מיליון דולר.

לדברי הרברט היינר, מנכ"ל קבוצת אדידס. "ההשקעה הזו תועיל מאוד למאמץ שלנו לספק חוויה ספורטיבית חדשה ברמה עולמית. בנוסף לכך, היא מהווה הזדמנות לטפח בסיס משתמשים ספורטיביים מעורבים במיוחד ולמנף את כוחו של היצע המוצרים הרחב שלנו. לכן, אני מאוד שמח לקדם בברכה את עובדי Runtastic הנלהבים ואת כ-70 מיליון הספורטאים הפעילים וחובבי הספורט שלהם אל חיק משפחת קבוצת אדידס".

אפליקציית Runtastic מיועדת לחובבי ריצה, היא מאפשרת לנטר אחר מסלול הריצה, המרחק, המהירות ושריפת הקלוריות. מדובר באפליקציה חברתית, המאפשרת לשתף את מסלול הריצה עם חברים ולקבל תגובה מהם. 

Runtastic נוסדה ב-2009 והצליחה להגיע ליותר מ-140 מיליון הורדות וכ-70 מיליון משתמשים רשומים. החברה גם מציעה מגוון מוצרים משלימים כמו צמידים למדידת צעדים ומכשירי משקל חכמים.