בזק מקימה חממה טכנולוגית כחלק מקידום הבית החכם שלה

החממה תהיה לפיתוחי IoT - Internet of things בשיתוף עם Hisense, אוניברסיטת ת"א והאקסלרטור Vertical Engine

מי שהטיל ספק עד כמה כוונותיה של בזק בנושא הבית החכם רציניות, ושלא מדובר בגימיק, מקבל היום הוכחה נוספת בעקבות הודעת החברה על השקת חממה טכנולוגית בתחום.

היום החברה הכריזה על השקת חממה טכנולוגית לפיתוחי IoT - Internet of things בשיתוף עם Hisense, אוניברסיטת ת"א והאקסלרטור Vertical Engine. החברה דיווחה שביחד עם Hisense "יקיימו יחדיו תכנית אינטנסיבית בת שלושת החודשים, לחברות סטארט-אפ צעירות, שתעסוק במיזמים בעולם "המכשירים החכמים" ו"האינטרנט של הדברים".

התכנית תעניק לצוותים הטובים ביותר את ההזדמנות לעבוד עם מיטב המוחות מהתעשייה ומהאקדמיה בישראל, לצד גישה לטכנולוגיות המתקדמות ולמומחים של בזק ו-Hisense, אשר יסייעו לצוותים המשתתפים להביא את המוצרים שהם מפתחים לידי הבשלה".

בזק רואה בתחום הבית החכם חשיבות אסטרטגית, וכנושא שיביא להאצת התנועה ברשת שלה מצד אחד, יגביר את נאמנות הלקוחות, ויעניק להם ערך מוסף בבחינת הפיכת הרשת של בזק לצינור חכם.

בכל העולם מפעילים מתלבטים באותם שאלות - כיצד להגדיל הכנסות מצד אחד, ומצד שני כיצד לצמצם נטישה. בבזק הדרך להתמודד עם השאלות האלה היא באמצעות שדרוגי מהירות עקביים, ושירותי ערך מוסף דוגמת הענן של בזק, שכיום ניתן גם ללקוחות פלאפון, שירותי מיוזיקס של פלאפון, שעכשיו ניתנים גם ללקוחות האינטרנט של בזק במסגרת מבצעים, ועוד.

לאחרונה הכריזה החברה על כניסה לבית החכם והשיקה מצלמה חכמה לבית שמאפשרת שורה של תכונות החל ממצלמה שניתן לראות דרכה את מה שקורה בבית דרך הסמארטפון, וכלה בחיישני תנועה, והמשך בחיישן עשן.

במסגרת פעילות ההשקה השיקה בזק פעילות ממוקדת עם איקאה נתניה שם בנתה בית שבו אפשרה להראות את מוצרי הבית החכם ללקוחות, וזאת בשיתוף סטארט אפים שעוסקים בתחום.