מונרך חוזרת להפעיל טיסות מלונדון לת"א; כמה יעלה כרטיס?

זאת אחרי הפוגה של כעשור ■ החל מדצמבר תפעיל החברה 3 טיסות שבועיות משדה התעופה בלוטון לנתב"ג וטיסה אחת לשדה בעובדה

לונדון/ קרדיט: שאטרסטוק
לונדון/ קרדיט: שאטרסטוק

אחרי הפוגה של כעשור - חברת התעופה "מונרך" חוזרת להפעיל טיסות מלונדון לישראל: החל מחודש דצמבר הקרוב תפעיל החברה 3 טיסות שבועיות (בימים ראשון, שני וחמישי) משדה התעופה בלוטון הסמוך ללונדון לנתב"ג וטיסה אחת לשדה בעובדה. כרטיסי הטיסה (בימים ראשון, שני וחמישי) מוצעים למכירה כבר מהיום.

נציין כי כרטיס טיסה ללונדון מתל-אביב או מאילת עם חברת הלואו קוסט הבריטית "מונרך" פורסם היום במחיר של החל מ-49 פאונד, ובכיוון ההפוך החל מ-89 פאונד. אלא שלא כל כרטיסי הטיסה של "מונרך" ללונדון יימכרו החל מחודש דצמבר הקרוב במחירים האמורים. רק 1,000 כרטיסים הוקצו במחירים הנמוכים הללו, שיימכרו בעיקר בחודשים שמחוץ לשיא העונה. מי שמבקש להזמין היום כרטיס טיסה ללונדון בשיא העונה, ביולי-אוגוסט 2016, ישלם 240 פאונד לאדם.

ממשרד התיירות הישראלי נמסר היום (ג') כי המשרד ליווה באחרונה את "מונרך" בבחינת פתיחת הקווים לישראל, ואף אישר לחברה מענק בסך 45 פאונד עבור כל תייר שינחת באילת בחורף הקרוב, זאת על מנת לעודד את התיירות מאירופה לאילת. בנוסף יסייע משרד התיירות בשיווק הקו לישראל.

"אני שמח על הכרזת חברת התעופה 'מונרך' לפתוח קו טיסה לישראל בדצמבר הקרוב. זו הבעת אמון בישראל על-ידי אחת מחברות התעופה הגדולות, שתפתח בפני תיירים אפשרויות טיסה נוחות יותר לארץ. חתימת הסכם 'שמיים פתוחים' ב-2013 סללה את הדרך לשיתוף-הפעולה הזה", אמר היום שר התיירות, יריב לוין.