ברקליס ממליץ על מניה ישראלית שיכולה לטפס ב-21%

האנליסט טאבי רוזנר ממליץ לקנות את מג'יק אחרי פרסום הדוחות הרבעוניים

בנק ההשקעות הבריטי ברקליס ממליץ לקנות את מניית מג'יק הישראלית ומצמיד לה מחיר יעד של 8 דולרים - גבוה ב-21% ממחיר השוק.

"מג'יק הציגה תוצאות טובות על אף השפעות שערי מט"ח", כותב בסקירה האנליסט טאבי רוזנר מברקליס. "החברה דיווחה על גידול של 5% בהכנסות ושיעור רווח תפעולי של 15.2% (non-GAAP), ובניטרול השפעות מט"ח ההכנסות היו צומחות ב-11% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, ושיעור הרווח התפעולי (non-GAAP) היה עומד על 16%. אנו צופים צמיחה של 7% בהכנסות בממוצע עבור השנים 2015, 2016 ו-2017".

מג'יק דיווחה השבוע על עלייה בהכנסות וברווחי הרבעון השני והודיעה על חלוקת דיבידנד של 4.2 מיליון דולר, או 9.5 סנט למניה, בגין רווחי המחצית הראשונה של השנה. בעקבות התוצאות הטובות קיבלה אתמול (ד') מגי'ק גם המלצת "תשואת יתר" מבית ההשקעות וויליאם בלייר, עם צפי לצמיחה של כ-10% השנה וצמיחה דומה ב-2016.

בברקליס מציינים בסקירה הנוכחית את השקת הגרסה השלישית של פלטפורמת XPA עם יכולות מורחבות הנדרשות בפיתוח חוצה פלטפורמות, וכן כי החברה מדווחת על תגובות חיוביות מהלקוחות ולחברה ציפיות גבוהות מהשוק היפני.

עוד נכתב בסקירה כי תחום השירותים המקצועיים סולל את הדרך לתזרימי מזומנים חוזרים לחברה ושהעלייה ברמת הסינרגיה בין תחומי הפעילות של מג'יק תוביל לצמיחה בהכנסות ושיפור ברווחיות.

"פעילות המיזוגים והרכישות מהוות חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית של החברה, אולם אינה נכללת במודל", כותב האנליסט. "אנו צופים הכנסות של 170 מיליון דולר, 185 מיליון דולר ו-202 מיליון דולר עבור השנים 2015, 2016 ו-2017 בהתאמה - צמיחה של כ-7% בממוצע".