הצצה מיוחדת לפרויקט שישפיע על מאות אלפי נהגים

צפו: הצצה מיוחדת לפרויקט תשתיות הכבישים הגדול ביותר שנבנה כיום בישראל וכולל את הארכת נתיבי איילון וסלילת הכביש המהיר 531, שצפוי להקל על מאות אלפי ישראלים מדי יום

מדובר במיזם הגדול ביותר המתנהל היום על-ידי חברת נתיבי ישראל: 4 מיליארד שקל הושקעו בפרויקט כביש 531 והרחבת נתיבי איילון, אשר צפוי להשלים את הטבעת התחבורתית של גוש דן ולהקל על מאות אלפי נהגים מדי יום.

החלק הראשון של כביש 531 שמחבר את מחלף ג'לגו'ליה במזרח למחלף סוקולב בכפר סבא פתוח כבר תקופה ארוכה, ולאחרונה נפתח מקטע נוסף שממשיך מערבה לכפר מלל. עד סוף השנה צפוי להיפתח עוד מקטע משמעותי בין רעננה צפון לבין רחוב ירושלים שנחשב עורק מרכזי המחבר בין רעננה להרצליה.

מעבר לכבישים ומסילות הרכבת הנתיב החדש צפוי להתחבר עם כל מערכות התחבורה הציבורית, כמו אוטובוסים, שבילי אופניים, מעברים חקלאיים ועוד, והכול על מנת לייצר מעטפת תחבורתית מלאה לתושבי השרון.

מי שישלים את כביש 531 הוא כביש 20 או כפי שרובנו מכירים אותו - "נתיבי איילון". החיבור המדובר הוא פרויקט בפני עצמו, בדמות מחלף דרכים עצום עם 5 מפלסים, חלקם עיליים וחלקם תת-קרקעיים לטובת מסילות ברזל וכבישים.

איך כל זה ייראה? צפו בסרטון המצורף.