צפו: בכמה מוצעת הדירה להשכרה הכי יקרה בניו-יורק?

דירת פאר בקומה ה-65 במגדל one57 הממוקם "בשדרת המיליארדים" עם כל הפינוקים שאתם יכולים לחשוב עליהם מוצעת להשכרה בימים אלה בניו-יורק

One57   הדירה היקרה ביותר בניו יורק מנהטן / צילום: וידאו
One57 הדירה היקרה ביותר בניו יורק מנהטן / צילום: וידאו

לגור בניו-יורק זה עסק יקר, אפילו יקר מאד, אבל גם שועלי הנדל"ן הוותיקים ביותר בתפוח הגדול הופתעו למשמע המחיר המבוקש על הדירה הזו בסרטון שלפניכם. דירה ללא ריהוט בשדרת המיליארדרים בניו-יורק הוצעה השבוע להשכרה תמורת 150 אלף דולר, כלומר כ-600 אלף שקל לחודש.

הדירה, שמתפרסת על שטח של 418 מ"ר, ממוקמת בקומה ה-65 של מגדל one57 - מגדל מגורים יוקרתי במיוחד שתוכנן על-ידי האדריכל הצרפתי Christian de Portzamparc וממוקם ברחוב 57 במנהטן, שזכה לכינוי "שדרת המיליארדרים".

דירת הפנטהאוז במגדל המדובר נמכרה מוקדם יותר השנה תמורת 100 מיליון דולר ו-500 מיליון דולר. הדירה בקומה ה-65 כוללת 3 חדרי שינה עם חדר אמבטיה צמוד, מטבח מאובזר ומפואר וחלונות בגובה 3.3 מטרים מהרצפה ועד התקרה שצופות לסנטרל פארק ולמיד טאון.

הדיירים שיבחרו לשכור את הדירה ייהנו גם מגישה לאולם יוגה, חדר כושר ובריכת שחיה שממוקמים במלון האייט שנמצא בקומה ה-25 בבנייה. מעבר לכך הם יזכו לשירותי קייטרינג, שירותי קונסיירג' ושומר בכניסה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.