משרד הפרסום JWT יטפל בתקציב רשת האופנה תמנון

הרשת פרסמה ב-2014 בהיקף של 2 מיליון שקל במחירים ריאליים

סניף של תמנון / צילום: תמר מצפי
סניף של תמנון / צילום: תמר מצפי

על רקע התגברות הפעילות השיווקית של רשתות אופנה בתחום הלואו קוסט, נערכת רשת האופנה תמנון להגברת פעילותה. ל"גלובס" נודע כי תמנון בחרה במשרד הפרסום JWT ישראל לטיפול בתקציב הפרסום של הרשת.

לבחירת JWT ישראל קדם מכרז בו לקח חלק גם משרד הפרסום ענבר-מרחב G.

רשת תמנון אינה מפרסמת גדולה בשום קנה-מידה - היקף הפרסום של הרשת עמד בשנה האחרונה על 6.7 מיליון שקל במחירי מחירון, מה שאומר שריאלית היקף הפרסום שלה הוא כ-2 מיליון שקל בלבד.

תחרות מול אורבניקה

בשונה מרשתות אופנה אחרות כמו H&M או פוקס, שהמיתוג שלהן הוא וואליו פור מאני, המיתוג של תמנון הוא אופנה זולה. לכן, כניסתן של הרשתות הבינלאומיות לפני מספר שנים שהניעה ברמת הפרסום והשיווק רשתות כמו קסטרו, לא דחפה את תמנון למהלכים שיווקיים.

כעת נכנסה לשוק שחקנית חדשה, שלא רק מאיימת לשחק באותה משבצת בה משחקת תמנון, אלא גם מצויידת באפיל הבינלאומי של הדוגמנית בר רפאלי. מדובר ברשת אורבניקה של קבוצת הודיס וקרולינה למקה, בה שותפה גם רפאלי. הרשת השיקה לאחרונה את הסניף הראשון שלה ועלתה עם קמפיין בכיכובה של רפאלי, תחת הסיסמה "מה שרשתות האופנה לא רוצות שתדעו".

רשת תמנון, בבעלות איש העסקים הירושלמי ברוך ריינר, מונה כיום למעלה מ-80 סניפים בפריסה ארצית. תמנון פועלת מאז 1993 ומציעה ביגוד לנשים, גברים, נוער וילדים.

משרד הפרסום JWT ישראל כבר טיפל בעבר בתקציב הפרסום של הרשת, כשהיא רצתה לעשות תהליך התרחבות ומיתוג מחדש. בשנים האחרונות עבדה תמנון ללא משרד פרסום, כשהיא נעזרת בגורמי קריאייטיב לפי הצורך. הקמפיין האחרון שלה התמקד בשאלה מה אפשר לעשות עם 35 שקל, תוך הצגת מגוון פריטים שאפשר לרכוש ברשת בסכום זה.

ברשת תמנון ומ-JWT סירבו להגיב לידיעה.