לא להאמין שהוא שרד: תאונה שתשאיר אתכם המומים

צפו בתיעוד שרץ השבוע ברשת: רוכב אופניים נכנס במהירות גבוהה לסיבוב חד בכביש מלא במכוניות ורוכבים אחרים ■ התוצאה: נס גדול וסרטון שיגרום לכם לשחרר קריאת "אאוץ'!" גדולה

תאונת רוכב אופניים/ צילום: מהוידאו
תאונת רוכב אופניים/ צילום: מהוידאו

תגידו מה שתגידו, רכיבה על אופניים זה לא ספורט לאנשים חלשים: נפילות, זיגזוגים היסטריים, מעידות מביכות וסכנת חיים קלה מרחפת מעל כל העסק תמידית. במילים אחרות - אם אתם מחליטים להפוך את העניין לעסק מקצועי ולהפוך לרוכבי תחרויות אופניים, אתם כנראה לא מפחדים מכאב ומוות.

מאט ברמייר, למשל, הוא איש מוזר שכזה. אלוף תחרויות האופניים האירי, שזכה 5 פעמים ברציפות באליפות האירית הלאומית, פגש השבוע פנים אל פנים את מלאך המוות והצליח לשרוד.

בסרטון שישאיר אתכם בלסתות שמוטות, נראה ברמייר בתחרות אופניים "טור אוף יוטה" שביוטה ארה"ב, כשהוא מגיח במהירות גבוהה מדי לעיקול חד. ברמייר אינו מצליח לבלום או לשלוט באופניו ומתנגש חזיתית ברכב הנוסע בעיקול ומעיף אותו מאופניו. מיד לאחר מכן שני רוכבים נוספים אינם מצליחים להתחמק מן ההמולה שנוצרה ומתנגשים באופנוע נוסע.

יום לאחר מכן ברמייר צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה מבית החולים, שם כתב שהוא בסדר והודה לגולשים המודאגים על תמיכתם. באופן פלאי הוא יצא מהמקרה בצלעות ואגן שבורים בלבד.