אינטל מכפילה את הבונוס לעובדים שיגייסו נשים לחברה

הבונוס ישתלב בתוכנית "חבר מביא חבר" שבמסגרתה מעודדת החברה את עובדיה להמליץ על מכרים שלהם - תמורת תגמול ■ אינטל תעניק גם מלגות, לסטודנטיות בלבד, בהיקף של 130 אלף שקל

מקסין פסברג / צילום: באדיבות אינטל ישראל
מקסין פסברג / צילום: באדיבות אינטל ישראל

חברת אינטל, המעסיק הגדול ביותר בהיי-טק בישראל, מעוניינת לשלב יותר נשים בשורותיה. החברה הודיעה היום שתכפיל את הבונוס שתעניק לעובדים אשר יסייעו בגיוס נשים לעבודה.

"כדי לגייס את העובדים הטובים ביותר", אמרה מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיאה בחברה, "אנו חייבים להגדיל את מספר הנשים שפונות לאינטל, בתהליך שכל עובדי אינטל שותפים לו ומזדהים איתו. הכפלת הבונוסים שולחת מסר ברור - אנחנו רציניים ביחס לרצון שלנו להגדיל את מספר הנשים המתגייסות".

הבונוס ישתלב בתוכנית "חבר מביא חבר" שבמסגרתה מעודדת החברה את עובדיה להמליץ על מכרים שלהם - תמורת תגמול. בנוסף לבונוסים על גיוס עובדות, אינטל הכריזה כי תעניק השנה מלגות, לסטודנטיות בלבד, בהיקף של 130 אלף שקל.

נציין כי שיעור הנשים באינטל ישראל הוא כ-21%, בעוד שהן מהוות 30% מההנהלה הארצית. יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל, אמרה כי "אנו מאמינים שמגוון בתעסוקה הוא המנוע לחדשנות".