הירש למקורביו: "הכל חוקי, מטפטפים כזבים לסיכול המינוי"

"פעילותי העסקית חוקית ומפוקחת", ציין תא"ל במילואים גל הירש, המיועד לתפקיד המפכ"ל ■ "מספרים עלי אגדות"

"מספרים עלי אגדות, פעילותי העסקית חוקית, מפוקחת כדין ומאושרת עד לפרט האחרון". כך אומר הבוקר (שבת) למקורביו תא"ל במילואים גל הירש, המועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, בתגובה לדיווח אמש על החקירה הסמויה שמנהלת בימים אלה המשטרה בשיתוף ה-FBI שעשויה להקשות על מינויו.

בשיחה עם מקורביו הוסיף: "בכל כמה שעות מטפטפים בעלי אינטרסים לתקשורת ידיעות כזב ואגדות שנועדו לגרום נזק ולהשחיר את שמי. זו התנהלות חמורה ומדאיגה המנסה בכל דרך לשבש את תהליך המינוי". בימים הקרובים הוא צפוי להתייצב בפני ועדת השופט טירקל לאישור מינויי בכירים.

בנתיים, נפתח עמוד תמיכה בפייסבוק להירש, והוא ממשיך לקבל הודעות תמיכה, זאת לצד הסערה הציבורית שנוצרה בשל מינויו. אחד ממקורביו סיפר הבוקר לחדשות 2 Online: "אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו עוצרים קריירה עסקית מצליחה כדי להיכנס לתפקיד הקשה הזה, התובעני והכי כפוי טובה במדינה, אם לא היו מונעים מתחושת שליחות ועשייה".

על פי הדיווח אמש ב"אולפן שישי" בערוץ 2, במסגרת החקירה נבדק חשד למעשי שוחד בחברות ששמו של גל הירש נקשר בהן. החקירה הסמויה הזו מתנהלת כבר שנתיים ב-FBI, ולפני כחודשיים הייתה התפתחות מסוימת בחקירה שמתנהלת בישראל. ככל הידוע החקירה מסועפת יותר - ומתפרשת גם למדינות אחרות מלבד ישראל וארה"ב. מדובר בשלב ראשוני של חקירה - וטרם נחקרו חשודים.