הפיתוח שיהפוך כל זוג אופניים רגילים לאופניים חכמים

ה-SmartHalo מתלבש על כידון האופניים, וברגע שהוא מתממשק עם הסמארטפון של הרוכב, הוא מסייע בניווט, ככלי איתור ואפילו כאזעקה, ומנתח נתונים סטטיסטיים על הרכיבה 

פיתוח חדש בשם SmartHalo שהושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים קיקסאטרטר הופך כל זוג אופניים רגילים לאופניים חכמים. הגאדג'ט הזה מתלבש באופן אלגנטי למדי על כידון האופניים, וברגע שהוא מתממשק עם הסמארטפון של הרוכב, הוא משמש כעזר ניווט ויזואלי שיסמן לכם מתי לפנות באמצעות תאורה ירוקה.

הוא גם מספק נתונים סטטיסטיים על אורך הנסיעה, המהירות הממוצעת וכמות הקלוריות שנשרפות. מעבר לכך, אם האופניים נגנבים לכם, או שכחתם היכן נעלתם אותם, SmartHalo יכול לשמש ככלי איתור ואפילו כאזעקה. ואם זה לא מספיק, אז כשהחושך יורד המכשיר מדליק אור קדמי, כשתרדו מהאופניים האור יכבה לבדו.

ה-SmartHalo מוקשח ועמיד בפני מים וחול והוא בנוי כך שלא תצטרכו להסיר אותו מהכידון. טעינה אחת שלו מספיקה, על פי המפתחים, ל-3 שבועות של פעילות ממוצעת. מחירו עומד על 131 דולר, כלומר כ-520 שקל, כולל דמי משלוח לישראל, והוא ישלח בסביבות מאי 2016.

המפתחים הציבו יעד של 67 אלף דולר קנדי, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה הם כבר גייסו כ-130 אלף דולר קנדי, כשנותרו עוד 27 ימים עד סיום הקמפיין.