שרה נתניהו: מו"ל "ידיעות אחרונות" פועל להשחית את דמותי

בריאיון למגזין "נשים" תקפה רעיית רה"מ את נוני מוזס ואמרה כי פעל ב"אמצעים אגרסיביים ואלימים" ■ "אנשים שפוגשים אותי לראשונה מתקשים להאמין שזוהי אותה אישה שהם קוראים עליה בעיתון"

היריבות בין משפחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס אינה בגדר סוד. במערכת הבחירות האחרונה הדברים הגיעו לכדי שיא בין הצדדים, ומאז קשה לומר שהרוחות נרגעו. כעת, במסגרת ריאיון לקראת ראש השנה למגזין "נשים" מבית תכלת תקשורת, תוקפת רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו פעם נוספת את מוזס בחריפות.

במהלך הריאיון נשאלה נתניהו מי לדעתה צריך לבקש מחילה מבני משפחתה לקראת יום הכיפורים. בתשובתה ציינה נתניהו את שמו של מוזס, שלדבריה פעל בכדי להשמיצה.

"האמצעים האגרסיביים והאלימים דרכם התקשורת מסיתה אנשים נגד ראש הממשלה הנבחר ומשפחתו הם התעללות לשמה", אמרה נתניהו. "עמנו לא זקוק לכיעור ולרשעות הזאת, לשנאה ולשטנה התמידית. האם אין גבולות? אין כבוד? הרי הוא (בנימין נתניהו) בכל זאת ראש הממשלה של מדינת ישראל, שנבחר ברוב עם, שדואג לנו ושמייצג אותנו בעולם".

"במשך שנים המו"ל של 'ידיעות אחרונות' פועל להשחית את דמותי", הוסיפה נתניהו. "אנשים שפוגשים אותי לראשונה מתקשים להאמין שזוהי אותה אישה שהם קוראים עליה בעיתון או שומעים עליה באמצעי תקשורת אחרים שאליהם מושרש הרעל".

בהמשך הסבירה נתניהו כי הפגיעה הכי כואבת מבחינתה הייתה כשהפרסומים עסקו בילדיה, "כשהם רדפו והשמיצו את בניי", טענה. "זה גם פגע בי שבמקום לנהל קמפיין פוליטי שמתמקד בנושאים החיוניים לקיומנו כאן, הם בחרו לנהל קמפיין של 'שיימינג'. קמפיין המתעסק בשטויות ובשקרים. ראיתי במו-עיניי מה 'שיימינג' מהסוג הזה עלול לעשות לאנשים טובים".