תמשיכו לחפש ותתחילו להתרגל: זה הלוגו החדש של גוגל

בקרוב החיפוש שלכם ברשת ייראה קצת אחרת: גוגל ערכה, לראשונה מזה 17 שנה, שינוי בלוגו ■ האותיות הוקטנו ויושרו, ובחברה הסבירו: "אנחנו מתקדמים לעבר העתיד"

תתרגלו לשינוי: ענקית החיפוש גוגל חשפה אתמול (ג') לוגו חדש - בצבעים דומים אבל בסידור קצת שונה. האותיות כעת מיושרות ומעט עגולות יותר, אך חלק מהגולשים הודיעו כי לא הבחינו כלל בשינוי.

באתר החברה הסבירו את השינוי, שכבר זכה בלעג לכינוי "השינוי הגדול ביותר שגוגל אי-פעם עשתה": על-פי הודעת ראשי החברה, הלוגו החדש יהיה אחיד בכל הפלטפורמות - מחשב, טלוויזיה, טלפון סלולרי, שעון ולוח מחוונים ברכב. "הלוגו הישן נועד רק לחיפוש ותצוגה במחשב שולחני, ולכן אנחנו משנים", הוסיפו בחברה.

"אתה מצפה מגוגל שתעזור לך איפה ומתי שתצטרך - ואנחנו משיקים לוגו וזהות חדשה שתשקף את המציאות הנוכחית", נכתב באתר החברה. "לקחנו את הלוגו ואת המיתוג שהותאמו לדפדפן במחשב, והתאמנו אותו לעולם של היום - בו הפעולות מתבצעות באופן שוטף בכל המכשירים במקביל".

בנוסף הכניסה גוגל שינויים כגון עזרה קולית, שתגיב גם ללחיצות והקלדות באותה מידה. "רבים עבדו על זה, אנחנו נפרדים מהאות הקטנה g בכחול ומחליפים אותה באות g שצבועה ב-4 צבעים שונים ותואמת ללוגו. זו הפעם הראשונה ששינינו את המראה, וזו כנראה לא תהיה האחרונה".