חברה אמריקאית יצאה במבצע: קבורה על הירח בכ-10,000 דולר

אליסיום ספייס מציעה שירות ייחודי - קבורת חלק מאפר הגופה בירח ■ אליסיום מציעה כעת את השירות הייחודי במבצע ל-50 הלקוחות הראשונים - 9,950 דולר ■ טיסת הקבורה הראשונה אמורה לצאת במחצית הראשונה של 2017

ירח / צילום: רויטרס
ירח / צילום: רויטרס

רבים חולמים להגיע יום אחד לירח, אך אם לא תצליחו להגשים את החלום אתם תוכלו בעתיד הקרוב להיקבר בחלל. חברת אליסיום ספייס (Elysium Space) מציעה ללקוחות שלה טקס הלוויה שבו חלק מאפר הגופה שלהם משוגר ונקבר בירח.

למקרה שתהיתם, השירות הייחודי שמציעה החברה הוא כרגע במבצע, ומחירו עומד על 9,950 דולר ל-50 הלקוחות הראשונים. לאחר מכן המחיר יעלה ל-11,950 דולר.

חברת אליסיום נוסדה בסן פרנסיסקו ב-2013 והשיקה את שירות ההלוויות שלה לירח בחודש שעבר, לאחר שהכריזה על שיתוף-פעולה עם חברת Astrobotic Technology, שמספקת שירות לוגיסטי לחלל.

הלקוחות הראשונים שיוכלו "ליהנות" מהשירות ולשלוח את שאריות הגופה שלהם לירח, יעשו זאת על-פי התכנון במחצית הראשונה של 2017.

"למשפחות שבחרו בשירותי הקבורה שלנו יש קשר מיוחד לחלל או לשמי הלילה, מסיבות פואטיות או משום שהם אוהבים את הרעיון של טקס הלוויה בחלל", אמר ל-CNBC מייסד אליסיום ומהנדס עבר בנאס"א, תומאס סיבייט.

בעתיד, אליסיום מתכננת להרחיב את שירותיה ולבצע הלוויות מחוץ למערכת השמש שלנו וגם בשביל החלב.