רשת רכשה בכ-450 אלף שקל את שידור המשחק צ'לסי-מכבי ת"א

המשחק המסקרן של האלופה הישראלית מול מועדון הפאר האנגלי, במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, ישודר ע"י זכיינית ערוץ 2

זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה את זכויות השידור של המשחק בין צ'לסי למכבי תל-אביב, שיתקיים ב-16 בספטמבר באצטדיון סטמפורד ברידג' בלונדון במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.

על-פי ההערכות בשוק, המשחק נקנה מידי ערוץ הספורט, מחזיק הזכויות, בכ-450 אלף שקל, אולם למרות תג המחיר הגבוה - מדובר בהשקעה שצפויה להיות משתלמת, לאור פוטנציאל אחוזי הצפייה הגבוהים שהמשחק מגלם.

כזכור, בשבוע שעבר שודר משחקה של מכבי תל-אביב מול באזל במסגרת פלייאוף ההעפלה לאלופות בערוץ 10 - וזכה לרייטינג של 15.6% צפייה. יש לציין כי משחקי ליגת האלופות משודרים גם באפיק ה-HD של ערוץ הספורט.

מכירת המשחק לערוץ 2 אינה מובנת מאליה, משום שערוץ הספורט הוא היום "ערוץ אח" של ערוץ 10: שניהם שייכים לקבוצת RGE. אחרי מכירת המשחק מול באזל לערוץ 10, ההנחה בשוק התקשורת הייתה כי מעתה יהיה תיעדוף לערוץ 10, בשל זהות בעליו החדשים מאז חודש יולי האחרון. זאת לאור העובדה שמכירת משחק שכזה לרשת, מבטיחה ערב צפייה חזק יחסית ומשתלם כלכלית לערוץ 2.

ואולם, לא מן הנמנע כי ב-RGE מקפידים לשדר לשוק כי העובדה שרכשו את הערוץ המסחרי אינה הופכת אותם לשחקנים לא שוויוניים בשוק או כאלה שלא מקפידים על הוגנות עסקית.

ברשת אישרו את דבר קניית המשחק, אך לא התייחסו לסכום. מערוץ הספורט לא נמסרה תגובה.