חדש: הפיתוח שיאמר לכם אם נדבקתם במחלת מין

סטארט-אפ מעמק הסיליקון פיתח את טבעת ה-Hoope - טבעת המתלבשת על האגודל ומסוגלת לבצע דיאגנוזה למחלות כמו עגבת, זיבה וקלמידיה בתוך פחות מדקה

אנשים אשר מקיימים יחסים עם יותר מבן זוג אחד מודעים לרוב לצורך לבצע בדיקות לזיהוי מחלות מין, אך רבים מהם נמנעים מלעשות זאת בשל הסטיגמה הקשורה לביקור במרפאה. על מנת להתגבר על הבעיה, סטארט אפ מעמק הסיליקון פיתח את טבעת ה-Hoope - טבעת המתלבשת על האגודל ומסוגלת לבצע דיאגנוזה למחלות כמו עגבת, זיבה וקלמידיה בתוך פחות מדקה.

על מנת לדעת אם נדבקתם במחלת מין כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור שמוציא מחט חד פעמית אשר דוקרת את האגודל ושואבת דגימת דם.  לאחר מכן הדם נחשף לאנטיגנים, כלומר חומרים שנועדו ליצור נוגדנים, המזוהים עם המחלות המדוברות.

במידה ואחד הנוגדנים קיים בדגימת הדם, מתרחשת ראקציה אלקטרוכימית אשר מזוהה על ידי הטבעת. לאחר מכן ה-Hoope מעבירה את המידע הרלוונטי בדרך אלחוטית לסמארטפון שלכם אשר יגיד לכם באיזו מחלה מדובר ולהיכן עליכם לגשת על מנת לקבל טיפול מתאים.

הסטארט אפ מקווה כי ייצור המוני של טבעת ה-Hoope ימומן באמצעות קמפיין לגיוס המונים אינדיגוגו שיושק בינואר 2016, כאשר ערכה של טבעת ושלושה מחטים חד פעמיים צפויה לעלות כ-50 דולר.