נתניהו ביטל את ראיונות החג לכלי התקשורת שנועדו להיום

ראיונות, אם ייקרו, לא צפויים לפני החגים ■ רה"מ היה אמור להתראיין בין השאר לרביב דרוקר, הפרשן המדיני של חדשות 10, כחצי שנה לאחר שסירב לעשות כן

בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל הבוקר (ג') את הראיונות שתכנן להעניק לכלי התקשורת, לאחר שתואמו ראיונות עם כל כלי התקשורת המובילים בישראל.

לשכת ראש הממשלה הודיעה לפני שעה קלה כי היא מבטלת את כל הראיונות, כשההסבר הוא הנסיעה המתוכננת של נתניהו ללונדון מחר וההיערכות הנדרשת לקראתה.

ראיונות, אם ייקרו, לא צפויים להתקיים לפני החגים.

אתמול (ב') דיווחנו כי נתניהו היה אמור להתראיין, בין השאר, לרביב דרוקר, הפרשן המדיני של חדשות 10 (ביחד עם תמר איש-שלום), זאת כחצי שנה לאחר שסירב להתראיין אצלו (לפני הבחירות האחרונות).

שבוע לפני הבחירות, במארס 2015, ביקש נתניהו להתראיין בעבור כל כלי התקשורת. לאחר שבחדשות 10 הודיעו כי דרוקר יגיע מטעם הערוץ לראיינו, גם אז עם איש-שלום, סירב נתניהו לקבלו כמראיין וביקש להחליפו. בחדשות 10 ביטלו בתגובה את הראיון כליל, והוא ניתן לכלי התקשורת האחרים.

גם הפעם ביקשו בלשכת נתניהו את שמות המראיינים, וכשבחדשות 10 הודיעו כי דרוקר יגיע לראיין, התקבל - לאחר שהות מסוימת - אור ירוק מהלשכה. בסופו של דבר, כאמור, ביטל נתניהו את כל הראיונות שנועדו להיום.