טכנולוגיה של סיוה משולבת במוצרי Nest של גוגל

נסט מפתחת מוצרים לבית חכם, בעיקר תרמוסטטים וגלאי עשן חכמים בעלי ממשקים למובייל ולטאבלט ■ מוצרים של נסט עוקבים אחרי כניסות ויציאות מהבית כדי לנבא מתי לחמם או לצנן אותו, לחסוך אנרגיה ולהבטיח בית נוח

גלאי עשן ומצלמת אבטחה של Nest / צילום: אתר החברה
גלאי עשן ומצלמת אבטחה של Nest / צילום: אתר החברה

טכנולוגיה של חברת סיוה מבוססת במוצרים החדשים שהשיקה חברת Nest, שנרכשה בשנה שעברה על-ידי גוגל בעסקה של 3.2 מיליארד דולר. נסט מפתחת מוצרים לבית חכם, בעיקר תרמוסטטים וגלאי עשן חכמים בעלי ממשקים למובייל ולטאבלט.

מוצרים של נסט עוקבים אחרי כניסות ויציאות מהבית כדי לנבא מתי לחמם או לצנן אותו, לחסוך אנרגיה ולהבטיח בית נוח. התרמוסטט שלה מקושר גם למצלמת האבטחה הביתית, כדי לדעת מתי להדליק ולכבות את עצמו.

הטכנולוגיה של סיוה בתחום הבלוטות' שולבה במוצרים חדשים של נסט. לאחרונה הודיעה סיוה גם על הסכם עם חברת השבבים האירופית NXP, שבמסגרתו משולבת טכנולוגיית בלוטות' של סיוה בסדרת שבבים עבור מכשירים לבישים ויישומי בית חכם והאינטרנט של הדברים (IoT).

סיוה מספקת טכנולוגיות לתכנון שבבים, בעיקר בתחום הסלולר, אך בשנים האחרונות היא מרחיבה את פעילותה גם לשווקים נוספים, ובהם למשל IoT כמו במקרה זה.

בשנה שעברה רכשה סיוה את החברה הצרפתית RivieraWaves בעסקה של עד 19 מיליון דולר, והרכישה הוספה לסיוה יכולות תכנון שבבי קישוריות בטכנולוגיות של WiFi ובלוטות'.

סיוה, המנוהלת על-ידי גדעון ורטהייזר, נסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של כ-400 מיליון דולר.