בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם החמישית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא מחופשת לאינדיאנית ומציעה לעשות ביטוח לאיש שבט מקומי. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.6%.
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת המשקאות פריגת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראה שלום מיכאלשווילי במזנון "הגאון", פותח שולחן חג ומציג בו את טעמי פריגת החדשים. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%.
קמפיין הפרסומות של רשת FOX HOME, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר היה קמפיין הפרסומות של מגה המושקע ביותר, עם סך השקעה נמוך יותר של 1.1 מיליון דולר.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע כי לאווירת החג יש חלק משמעותי בפרסומות ששודרו השבוע, במיוחד ברשתות השונות אשר מציעות שלל מבצעים והנחות לקראת המועד.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה בהרבה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 641 (לעומת 570 בתקופה הקודמת).
גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר - כ-51.4 מיליון דולר (לעומת כ-42 מיליון דולר בתקופה הקודמת).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.