CNN: מחיר פרסומת בעימות המפלגה הרפובליקנית - 200 אלף דולר

אפקט דונלד טראמפ: רשת CNN הכפילה פי 40 את מחירי הפרסום במשדר העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב

דונלד טראמפ / צילום: בלומברג
דונלד טראמפ / צילום: בלומברג

רשת CNN, שתשדר היום (ד') את העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב, מבקשת מהמפרסמים תעריף שגבוה פי 40 מהמחיר הרגיל של זמן הפרסום בערוץ. הרשת מבקשת 200 אלף דולר לספוט של 30 שניות שישודר במהלך העימות.

על-פי גורמים בשוק המדיה, מדובר במחיר שנהוג בדרך-כלל לבקש עבור הופעה במקבצי הפרסומות של סדרות פופולריות ברשתות הכבלים הגדולות. על-פי אותם גורמים, בדרך-כלל המחיר ברשת CNN עבור ספוט פרסום בפריים-טיים עומד על 5,000 דולר.

רשת החדשות גם מבקשת 50-60 אלף דולר לספוט עבור הופעה בהפסקת הפרסומות במהלך העימות בין מועמדים משניים - עימות שגם הוא ייערך היום.

עיקר הבאזז סביב העימות נובע מהעמדות והאמירות הפרובוקטיביות של המועמד דונלד טראמפ. האמירות הללו הובילו לעניין רב בעימות הראשון שנערך במפלגה הרפובליקנית, ובמשדר ששודר ברשת פוקס ניוז צפו 24 מיליון איש.

ההערכות הן כי בעימות שישודר ב-CNN יישבר שיא הצפייה של הרשת במשדרי עימות כלשהם. השיא עד כה שייך לעימות בין שרה פיילין וג'ו ביידן, שמשך למסך יותר מ-10 מיליון צופים.