ירושלים: צעיר נדקר למוות בקטטה במועדון גרושים-גרושות

אדם נוסף נדקר אף הוא ונפצע באורח בינוני ■ הדוקר נמלט מהמקום ■ בתחילה ריססו המעורבים גז מדמיע האחד לכיוון השני, ובשלב מסוים הסלים הוויכוח לשימוש בסכינים

רצח התאבדות  / צלם: טינקסטוק
רצח התאבדות / צלם: טינקסטוק

צעיר מת הלילה (ו') לאחר שנדקר בקטטה בסמוך למועדון ברחוב המלך ג'ורג' במרכז ירושלים. תחילה נפצע הצעיר באורח קשה, ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית-החולים שערי צדק בבירה. אדם נוסף נדקר אף הוא ונפצע באורח בינוני באירוע. הדוקר נמלט מהמקום.

כוחות משטרה וחוקרים הגיעו לזירת האירוע והחלו לבצע סריקות נרחבות באזור לאיתור הדוקר.

מחקירה ראשונית עולה כי במועדון, שבו מתקיימים בעיקר מפגשים של גרושים וגרושות, התפתח ויכוח בין הצעירים. תחילה ריססו המעורבים גז מדמיע האחד לכיוון השני, ובשלב מסוים הסלים הוויכוח לשימוש בסכינים. אז נדקרו השניים, והדוקר נמלט מהמקום.

הרקע למעשים הוא ככל הנראה פלילי ולא לאומני. המשטרה תיחקרה את בעל המקום ולקחה את חומרי מצלמות האבטחה על מנת להתחקות אחר הדוקר.

שלשום (ד') נפצע גבר בן 38 באורח קשה לאחר שנדקר במהלך קטטה בכפר כנא שבגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית-החולים העמק שבעפולה כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. יום קודם לכן נדקר אזרח זר בן 30 בדרום תל-אביב ונפצע באורח קשה. הוא נלקח לבית-החולים איכילוב בעיר כשהוא במצב לא יציב.

כמו כן, מוקדם יותר השבוע נורה למוות תושב טירה בן 52. הוא פונה לבית-החולים מאיר בכפר-סבא כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון, ושם מת מפצעיו. כוחות משטרת תחנת קדמה שהגיעו לזירת האירוע פתחו בחקירה בחשד לרצח.