פולאר V650: מחשב חכם ויעיל לרוכבי אופניים

מידע מקיף על האימון, שימוש פשוט ומסך מגע מוצלח - בשורה התחתונה, מוצר מועיל מאוד לרוכבי אופניים שמבקשים לשפר את האימון

פולאר מוכרת בעיקר מתחום שעוני הדופק, אך מציעה גם מחשב רכיבה מדגם V650, המיועד לספק לרוכב מידע מפורט על האימון. השעון מורכב משני חלקים: רצועת דופק שעונדים מסביב לחזה והמחשבון עצמו, המותקן בשניות על הכידון (באמצעות רצועת פלסטיק קשיח). מלבד חיבור אלחוטי לרצועת הדופק, המחשב יודע להתחבר למד מהירות, מד כוח לפדלים וחיישן קצב (נמכרים בנפרד), כך שהמשתמש מקבל מידע מקיף.

השימוש פשוט: מסך הבית מפוצל לארבעה: מידע על הרכיבה האחרונה, הגדרות, בחירה בדגם האופניים בו משתמשים (למקרה שיש מספר זוגות אופניים) והגדרות פרופיל (למשל, בחירה באופני הרים). החלק התחתון מציג מידע על חיבור ל-GPS ומדידת הדופק. בחלק העליון מוצגת השעה ואחוז הסוללה הנותר. הממשק כולל לוח הגדרות לפעולות שכיחות, המתגלה בהחלקה עם האצבע מהחלק העליון של המסך. כאן ניתן להגדיר תאורה ועוצמת צליל. כדי להתחיל לנטר את הרכיבה, כל שצריך הוא ללחוץ על כפתור פיזי בודד בחזית המכשיר. מיד לאחר מכן מופיע מידע על המרחק, הדופק, הזמן שעבר והגובה - בגופנים גדולים. מופיע גם המרחק בקו אווירי לנקודת ההתחלה ודופק ממוצע.

למכשיר מסך מגע בגודל 2.8 אינץ' עם בהירות מוצלחת לשמש. תגובת המסך טובה, וניתן לשלוט בו בקלות בזמן הרכיבה. מלבד נתוני מדידת דופק, יש חישוב מרחק ומהירות, באמצעות ה-GPS הפנימי של המכשיר המצליח לאתר את המיקום בצורה זריזה. יש גם מד לחץ ברומטרי המספק מידע על הגובה. בחזית יש פנס קטן הנדלק באופן אוטומטי בלילה. המכשיר עמיד למים, כך שאין בעיה לרכוב איתו בגשם.

במידע הנאסף ניתן לצפות על המכשיר ובמחשב. תוכנה בשם Flow מסנכרנת את כל המידע באמצעות כבל USB. ניתן לראות את האימונים על לוח שנה ולקבל מידע על זמן האימון, המרחק (כולל מפה של האימון), דופק ממוצע ודופק מקסימלי ומינימלי, שריפת קלוריות ומהירות רכיבה. לאחר כל אימון מקבלים מידע המיועד להגביר את המוטיבציה, למשל, כיצד הרכיבה שיפרה את הכושר של המשתמש. בשורה התחתונה, מוצר מועיל מאוד לרוכבי אופניים שמבקשים לשפר את האימון.

מחיר: 1,500 שקל.