ח"כ מיכאלי על סרטון הסקס במועדון: "כל מי שנכח שותף לפשע"

חשיפת חדשות 10 על הבליינית שקיימה יחסי מין על הבר עם מספר גברים מעוררת סערה ברשת ■ המשטרה פתחה בחקירה, אך הצעירה מסרבת להגיש תלונה

מרב מיכאלי / צילום: שלומי יוסף
מרב מיכאלי / צילום: שלומי יוסף

יום לאחר הפרסום בחדשות 10 על הסרטון שהופץ בוואטסאפ בו נראית בחורה רוקדת בעירום על הבר במועדון "אלנבי 40" בת"א, כאשר מספר גברים עולים על הבר ומקיימים איתה יחסי מין לעיני כל, ח"כ מירב מיכאלי (המחנה הציוני) טוענת כי "כל מי שהיה במועדון באותו ערב שותף לפשע".

מיכאלי כתבה בדף הפייסבוק שלה כי "בחורה צעירה יוצאת למסיבה. היא שותה ורוקדת. בשלב מסוים עולה לרקוד על הבר. מפה לשם היא מוצאת את עצמה מקיימת יחסי מין עם מלא בחורים שהיא לא מכירה, לעיני קהל משולהב שלא רק מעודד אלא גם מצלם ומחלק הוראות בימוי. אנשים שהיו שם אומרים שאי אפשר לפספס כמה היא הייתה שיכורה, קמה ונפלה. אבל לאף אחד זה לא הפריע.

"הסרטונים הדוחים מסתובבים בוואטסאפ וברשתות החברתיות להוסיף חטא על פשע. והמועדון? לא רק שאף אחד מהבעלים לא עשה שום דבר כדי להפסיק את הזוועה אלא שהוא פתוח מאז כרגיל, תודה ששאלתם. זה רק עוד ערב שגרתי בבית היוצר של 'תחרות החולצה הרטובה', שבו תרבות האונס חוגגת בעידוד הבעלים. אני דורשת ממחוז תל אביב של המשטרה ומראש העיר לסגור מיידית את המקום ולהביא לדין את מי שאיפשר את האירוע האומלל הזה. הבעלים והמבלים צריכים לתת את הדין על מה שקרה שם על הבר".

לדברי מיכאלי, "אסור פשוט לעמוד ולהסתכל כשמתבצע פשע מול עיניך. גם להפיץ את הסרטונים האלו ברשת זו עבירה. כל מי שהיה שם, כצופה או כמשתתף, הוא שותף לפשע".

הפרשה נחשפה כאמור בחדשות 10, שם דווח כי עשרות בליינים שצפו מהצד החלו לשלוף את הסמארטפונים שלהם ולתעד את יחסי המין שקיימו חלק מהמבלים עם הבחורה השיכורה. היא, אגב, טוענת שהכל נעשה בהסכמה, אולם אמה דורשת לפתוח בחקירה. למעשה, במשטרת ת"א פתחו בחקירה אך הצעירה - שמסרה עדות - סירבה להתלונן וממשיכה לטעון שעשתה את הדברים מרצונה החופשי.