סיליקום קונה חברה מארה"ב ב-10 מיליון דולר

סיליקום מכפר סבא הודיעה על רכישת ADI Engineering, חברה פרטית אמריקאית

חברת סיליקום / צילום: שירי חביב ולדהורן
חברת סיליקום / צילום: שירי חביב ולדהורן

לצד רכישת איזיצ'יפ על-ידי מלאנוקס, בוצעה אתמול עוד עסקה על-ידי חברת ציוד תקשורת ישראלית. סיליקום מכפר סבא הודיעה על רכישת ADI Engineering, חברה פרטית אמריקאית, תמורת 10 מיליון דולר במזומן, וסכום נוסף בכפוף לעמידה באבני דרך מסוימות. העסקה תושלם ברבעון הרביעי.

סיליקום מספקת פתרונות לקישוריות רשתות תקשורת, והיא חלק מקבוצת רד של האחים זיסאפל. החברה הנרכשת מספקת פתרונות שתואמים לכמה טרנדים בולטים בשוק: SDN (Software Defined Network), האינטרנט של הדברים, NFV (יישומי תוכנה לניהול תשתיות על חומרה סטנדרטית), מחשוב ענן ווירטואליזציה. מנכ"ל ADI, סטיב ייטס, יצטרף לסיליקום וינהל את פעילות החברה הנרכשת כחטיבה בתוך סיליקום.

"אנחנו נרגשים לצרף את ADI לפורטפוליו של סיליקום, צעד אסטרטגי שיעצים את הטכנולוגיה שלנו, ירחיב את קווי המוצר, יגדיל את השוק שאליו אנחנו פונים ויגוון את בסיס הלקוחות שלנו", מסר שייקה אורבך, נשיא ומנכ"ל סיליקום.

בקופת סיליקום היו בסוף הרבעון השני 55 מיליון דולר, כך שלא תהיה לה בעיה לממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים. לפני כשנה, סיליקום רכשה חברה דנית (Fiberblaze) בהיקף כספי דומה. בתגובה להודעה על הרכישה קפצה מניית סיליקום ב-5% בנאסד"ק לכ-27 דולר, מחיר שמשקף לחברה שווי של 197 מיליון דולר. סיליקום נסחרת בנאסד"ק ובת"א, ומנייתה איבדה 19% מתחילת השנה, בעיקר על רקע אזהרת הכנסות שפרסמה ברבעון השני.