יריד מיפ :הרוסים קנו את "ישראל" של קטורזה

דורי מדיה" מכרה את הקומדיה "ישראל" של ישראל קטורזה, אולפני הרצליה וערוץ 10 לערוץ ctc, המשדר לרוסיה ולאוקראינה

עסקה ראשונה של מפיצת הפורמטים הישראלית "דורי מדיה" במסגרת יריד מיפ שנפתח הבוקר בקאן שבצרפת. החברה מכרה את הקומדיה "ישראל" של ישראל קטורזה, אולפני הרצליה וערוץ 10 לערוץ ctc, המשדר לרוסיה ולאוקראינה.

הסדרה הקומית, מצטרפת לשלושה פורמטים טלוויזיוניים שאולפני הרצליה בראשות יואב פרץ ואפרת דרור, תציג לראשונה ביריד התוכן הבינלאומי. פרץ ודרור יצאו לקאן יחד עם יו"ר החברה עמי גניגר ומנהלת הפעילות הבינלאומית שלה טליה שחר. בין שלושת הפורמטים שיוצגו לקניינים ברחבי העולם, גם "זגורי אימפריה" של מאור זגורי והוט (הפצה: ארמוזה פורמטס), אשר בימים אלה כבר מתנהל משא ומתן עם גורם משמעותי על מכירת זכויות הרימייק של הפורמט בארה"ב, כמו גם על מכירת זכויות הרימייק של הסדרה "עקרון ההחלפה", שמצטלמת אף היא עבור הוט.

שני פורמטים נוספים שיוצגו על ידי אולפני הרצליה ב-MIP הם "לה פמיליה" שתעלה בקרוב בערוץ 10, והשעשועון "העלוקה" בפיתוח האולפנים, שבי זרעיה ויוחאי עצמון.

"הפעילות הבינלאומית של אולפני הרצליה, בניהולה של טליה שחר, מוזנת ממערך התוכן וההפקה שלנו. אנחנו גאים להציג במיפ את תוצרי הפיתוח וההפקה שלו", אמרה דרור, מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, "בימים אלה ממש אנו עסוקים בהפקתן של 6 סדרות, במקביל לתהליכי כתיבה ופיתוח של סדרות ופורמטים נוספים, בהן העונה ה-3 של זגורי אימפריה עבור הוט".