טוויטר מינתה את מייסד החברה ג'ק דורסי למנכ"ל קבוע

דורסי כיהן כמנכ"ל זמני מאז נטש את החברה דיק קוסטלו, לפני כ-4 חודשים ■ הוא ימשיך לכהן גם כמנכ"ל Square ■ עוד הודיעה החברה כי היא מינתה את אדם ביין לסמנכ"ל התפעול ■ מניית החברה נפלה בכ-50% ב-12 החודשים האחרונים

ג'ק דורסי / צילום: רויטרס
ג'ק דורסי / צילום: רויטרס

טוויטר הודיעה היום (ב') כי מינתה את ג'ק דורסי, ממייסדי החברה והמנכ"ל הזמני שלה בחודשים האחרונים, למנכ"ל קבוע. זאת, לאחר מספר דיווחים בנושא בתקשורת העולמית בימים האחרונים.

דורסי כיהן כמנכ"ל זמני מאז נטש את החברה דיק קוסטלו, לפני כ-4 חודשים.

בנוסף לתפקיד זה, דורסי ימשיך לכהן כמנכ"ל Square, חברת התשלומים שהקים ב-2009, ואשר מתכוננת להנפקה ראשונית לציבור, כך על פי דיווחים.

עוד הודיעה החברה כי היא מינתה את אדם ביין לסמנכ"ל התפעול. ביין, בן ה-42, כיהן לפני כן כנשיא חטיבת הרווח ושיתופי הפעולה הגלובליים בטוויטר, מאז 2010.

טוויטר, לה 316 מיליון משתמשים פעלים מדי חודש, נאבקת למשוך משתמשים חדשים בחודשים האחרונים. לפני כשבוע אינסטגרם עקפה את טוויטר בסיבוב, כשהודיעה על כך שהגיעה לרף של 400 מיליון משתמשים פעילים בחודש.

מניית החברה נפלה בכ-50% ב-12 החודשים האחרונים על רקע אכזבת המשקיעים מהתוצאות שהציגה טוויטר.

לכן, מינוי מנכ"ל קבוע הוא קריטי בתקופה הנוכחית.

נוסף על כך, על פי דיווחים בסוכנויות הידיעות, הרשת החברתית מתכננת גם להרחיב את ה"ציוץ" מעבר ל-140 תווים. נושא הרחבת האפשרות לכתיבת ה"ציוץ" בטוויטר נדון בחברה בשנים האחרונות והיה נתון תחת בדיקה ממושכת. כעת, ככל הנראה, מתכננת הרשת להוציא לפועל את האפשרות הזו, ייתכן שתחת "רשת בת" אחרת שלה.