פלוג קיבלה ציון "A" בטקס שהתקיים בכנס IMF והבנק העולמי

את הטקס ערך העיתון "גלובל פייננס" ■ פלוג: "בבנק ישראל יש צוות של עובדים ברמה מקצועית גבוהה, ואני שמחה על כך שהעבודה שלנו זוכה שוב להערכה בזירה הבינלאומית"

קרנית פלוג / צילום: איל יצהר
קרנית פלוג / צילום: איל יצהר

נגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג נפגשה במהלך סוף השבוע עם שר האוצר האמריקאי ג'ק לו ועם נגידי בנקים מרכזיים, במהלך הוועידה השנתית של קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי, הנערכת בלימה בירת פרו.

במהלך אירוע שהתקיים היום בלימה, קיים העיתון "גלובל פייננס" טקס שבו הוענק לנגידה הציון "A", ביחד עם 8 נגידי בנקים מרכזיים נוספים. לאחר הטקס אמרה הנגידה: "בבנק ישראל יש צוות של עובדים ברמה מקצועית גבוהה, ואני שמחה על כך שהעבודה שלנו זוכה שוב להערכה בזירה הבינלאומית".

פלוג הוסיפה כי "בעת הנוכחית, המפגשים עם המוסדות הפיננסיים העולמיים ועם עמיתים ממדינות אחרות מאפשרים לנו להתרשם מקרוב אודות ההתפתחויות בכלכלה העולמית, להתייעץ ולשמוע ממקור ראשון את ההערכות של קובעי המדיניות ובכירי המגזר הפיננסי בעולם בהקשר זה. לא פחות חשובה הנה ההזדמנות להציג בפני הגורמים השונים את ההתפתחויות במשק הישראלי, ולענות על שאלותיהם לגבי הנסיון הישראלי בהתמודדות עם מצבים כלכליים שונים".