כוכב "הבורר" לא מתנצל: "לא יכול להסתובב בטוח ברחוב"

יוסף אבו ורדה ניסה להסביר את הפוסט בפייסבוק, שטען כי חיילי מג"ב ביצעו "רצח בדם קר" במחבלת בעפולה: "אפשר היה לעצור את הבחורה מבלי לירות בה. יש אווירה של התלהמות ורצון להרוג ערבים באשר הם ערבים. אני מתחרט על הניסוח, לא על העיקרון"

לאחר שכוכב "הבורר" נקלע אתמול לעין הסערה בעקבות סטטוס שהעלה לפייסבוק האישי שלו שבו הוא טען כי חיילי מג"ב שירו במחבלת בעפולה ביצעו "רצח בדם קר" - השחקן יוסף אבו ורדה לא מתנצל וממשיך לעמוד מאחורי דבריו, אבל הוא מוסיף כי קיבל תגובות חריפות מאוד וכי "אתה לא יכול להסתובב ברחובות בטוח בימים אלה בגלל מוצאך".

כזכור, אבו ורדה, אותו אתם מכירים יותר כ"עמרם בולדוג" מהסדרה "הבורר", כתב פוסט בפייסבוק שבו הוא אמר עוד כי הפעולות לנטרול המחבלת בעפולה "זה לא מלחמה בטרור, זאת מחלת נפש מסוכנת. האנשים האלה, החמושים מכף רגל ועד ראש, קרוב לשבעה במספרם, רואים את עצמם כדוד, ואת האישה הבודדה והכחושה שמולם כגוליית!!. מחלת נפש כבר אמרתי?.. גזענות עיוורת".

אבו ורדה הוריד את הפוסט מהפייסבוק לאחר שקיבל שלל תגובות נזעמות, אבל בשיחה שערך היום עם וואלה! סלבס, הוא לא חזר בו ורק ניסה להסביר את הסטטוס השנוי במחלוקת: "הזעם שלי הוא נגד הרג ללא אבחנה. אנשים מוצאים להורג ככה סתם, בלי משפט, בלי שום דבר. אפשר היה לעצור את הבחורה מבלי לירות בה. יש אווירה של התלהמות ורצון להרוג ערבים באשר הם ערבים. אני מתחרט על הניסוח, לא על העיקרון".