חייל נדקר על ידי מחבל שהתחזה לעיתונאי; המחבל חוסל

(עדכון) - מחבל שהתחזה לעיתונאי דקר חייל בגבו ובידיו בכביש 35 בדרום הר חברון ■ כוחות שהיו במקום הגיבו בירי וחיסלו את המחבל ■ החייל פונה לבית החולים במצב בינוני ■ קודם לכן סוכל פיגוע נגד כוחות מג"ב במזרח י-ם‎

גל הטרור נמשך: חייל נדקר היום (ו') על ידי מחבל פלסטיני באזור קריית ארבע. צוותי מד"א שהוזעקו למקום הפיגוע פינו את החייל כשהוא במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בירושלים.

האירוע התרחש בכביש 35, בין אדורה למחסום תרקומיה. מדיווח ראשוני עולה כי מחבל פלסטיני שלבש אפוד עם הכיתוב "עיתונות" באנגלית ואף נשא מצלמה בידו, הגיח עם סכין בידו ודקר את החייל בגבו ובידיו. כוחות שהיו במקום הגיבו בירי לעבר המחבל וחיסלו אותו בזירת הפיגוע.

מוקדם יותר סוכל פיגוע נגד כוחות מג"ב בעיסאוויה לאחר שכלב איתר מטען צינור שהונח במקום. על פי ההערכות המטען היה אמור לפגוע בכוחות הביטחון או שיועד לפגוע ביעד שונה במעקב העיר. במסגרת ההיערכות המבצעית הרחבה בירושלים, ופריסת הכוחות, הגיע רס״מ ארז כהן עם הכלב "תאז" לסייע לכוחות בשכונה.

במהלך הסריקה המבצעית שביצע איתר הכלב מטען נפץ מסוג צינור בסמוך למחסום הבידוק ממנו יוצאים תושבי עיסאוויה לכיוון כביש מעלה אדומים. במחסום הבידוק מוצבים שוטרי פלוגת המילואים של מג״ב, הבודקים את היוצאים במטרה לאתר ולמנוע אפשרות לפגיעה בתושבי העיר ירושלים.