קמפיין הד סטארט יילחם ב"פליווד", ההסתה הפלסטינית

הקמפיין War On Pallywood בהד סטארט גייס 7,500 שקל תוך 24 שעות, והוא לצורך הפצת תכנים ברשת, כולל גם ברשתות החברתיות הפלסטיניות, בתגובה בחזית מאוחדת מול המסיתים נגד ישראל

טרור / צילום: רויטרס
טרור / צילום: רויטרס

קמפיין גיוס המונים חדש באתר הד סטארט רוצה להילחם בהסתה הפלסטינית ברשתות החברתיות. תחת הכותרת War On Pallywood (משחק מילים של הוליווד ופלסטינים), יוזם הפרויקט ברק לוי סגל גייס כ-7,500 שקל באתר תוך יממה, מול יעד גיוס של 5,000 שקל וכשנותרו עוד 6 ימים להשלמת יעד זה.

גיוס הכספים אמור לממן הפצת תכנים פרו-ישראלים ברשת, כולל גם ברשתות החברתיות הפלסטיניות, בתגובה בחזית מאוחדת מול המסיתים נגד ישראל. בסרטון שאותו יוזמי הקמפיין מבקשים לקדם ישנו תיעוד פיגועי הטרור האחרונים שבהם הפלסטינים טענו כי גורמי הביטחון הישראלים הרגו ערבים חפים מפשע.

בתיעוד מופיעים שני המחבלים שרצו עם סכינים בירושלים בשבוע שעבר וחיפשו לדקור יהודים ונוטרלו ע"י כוחות הביטחון, וכן המחבל הערבי בן ה-13 שיו"ר הרש"פ אבו מאזן טען כי ישראל הרגה אותו. הילד, כידוע, חי וקיים ומקבל טיפול בבית חולים ישראלי, כפי שהבהיר ראש הממשלה נתניהו.

הקמפיין עלה על רקע פיגועי הדקירה של השבועות האחרונים, שמוזנים לדברי לוי סגל מהסתה פלסטינית ברשתות החברתיות. "כשמקורות ההסתה מגיעים מהטלוויזיה, מערכות החינוך או הפוליטיקאים הפלסטינים, אין לנו אזרחי המדינה את היכולות לפעול מולם. אך כשההסתה מגיעה גם מהרשתות החברתיות, יש לנו האזרחים יכולת לעשות זאת. זהו צו השעה, ישראלים יקרים! כולנו - כל הישראלים שנמאס להם מההסתה השקרית והאלימות - ניצור קמפיין טכנולוגי ומקצועי שילחם בהם בחזרה, אבל הפעם בתוך הרשתות החברתיות הערביות בעזה, הגדה ואירופה", נכתב בעמוד הקמפיין.

לוי סגל היה פעיל בבחירות האחרונות במפלגת "ארץ חדשה" של אלדד יניב, שלא עברה את אחוז החסימה. לדבריו, בשיחה עם אתר "גלובס", בקמפיין הנוכחי הוא משתף פעולה עם פעילים מימין ומשמאל של המפה הפוליטית בישראל.