סמארטפונים של מוטורולה בישראל: יעלו 1,200-2,300 ש'

יורוקום תציע למכירה בימים הקרובים שני דגמים: Moto G מגרסת 2014 ו-Moto X Play ■ הסמארטפונים יימכרו בשלב הראשון בחנויות הסלולר ובהמשך גם דרך חברות הסלולר

יורוקום תתחיל למכור בימים הקרובים את הסמארטפונים מתוצרת מוטורולה מוביליטי. כפי שפורסם כבר בחודש דצמבר אשתקד ב"גלובס", יורוקום ניהלה משא ומתן ארוך ומתמשך עם לנובו הסינית. לנובו רכשה את מוטורולה מוביליטי ב-2.9 מיליארד דולר בתחילת 2014.

יורוקום תציע לרכישה שני דגמים: Moto G במחיר של 1,200 שקל ו-Moto X Play ב-2,300 שקל. הסמארטפונים יימכרו בשלב הראשון בחנויות הסלולר ובהמשך גם דרך חברות הסלולר.

באופן מפתיע יורוקום מציעה למכירה את המוטו G בגרסת שנת 2014. סמארטפון עם מפרט נמוך יותר מזה של שנת 2015 ולא כולל עמידות למים. המוטו G שיימכר בארץ כולל מסך 5 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד סנפדרגון 400 של קוואלקום מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם רק 8 ג'יגה זיכרון אחסון ו-1 ג'יגה זיכרון עבודה. ישנה אפשרות להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס. המצלמה מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל.

דגם ה-X Play כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, שני מעבדי ארבע ליבות במהירות 1.7 ג'יגה הרץ ו-1 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 615 של קוואלקום, 2 ג'יגה זיכרון עבודה, נפח אחסון של 16 או 32 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. המצלמה מגיעה עם חיישן 21 מגה פיקסל. קיבולת הסוללה עומדת על 3630 מיליאמפר.

"אנו שמחים להביא את הטלפונים המתקדמים והאיכותיים של מוטורולה לישראל המספקים מענה לצרכן הישראלי אשר מחפש איכות גבוהה במחירים נוחים", אומר אילן גרינבוים, מנכ"ל קבוצת יורוקום. "מוטורולה היא חלק ממגוון המותגים שיורוקום מפיצה בישראל והיא משלימה את סל המוצרים הרחב שאנו מציעים".

יורוקום מייבאת לארץ את הסמארטפונים של ZTE הסינית, מותג הבית Uniden וגם את מכשירי לומיה של מיקרוסופט. השקת דגמי מוטורולה תאפשר ליורוקום להוות אלטרנטיבה לשלל מותגי הסמארטפונים הקיימים בישראל.