רדיו "קול ברמה" קיבל הארכה של חודש להסדרת הבעלות

יודיע עד 10 בנובמבר מיהו בעל השליטה בתחנה, ועד 28 בנובמבר - חודש אחרי התאריך המקורי - ישלים את השתלטותו על המניות שעדיין מוחזקות בנאמנות

מועצת הרשות השנייה העניקה לתחנת הרדיו האזורית "קול ברמה" הארכה של חודש בהסדרת הבעלות על מניות השליטה שלה.

ל"גלובס" נודע כי בעקבות שימוע שהתקיים אתמול (ב') לראשי התחנה בפני חברי המועצה בראשותה של אוה מדז'יבוז', הוחלט להעניק להם את האפשרות להודיע עד 10 בנובמבר מיהו בעל השליטה בתחנה, ועד 28 בנובמבר - חודש אחרי התאריך המקורי שניתן להם - להשלים את השתלטותו על המניות הנמצאות עדיין בנאמנות, לאחר שבעל המניות יעבור את תהליך הבדיקה הנדרש.

מאז חודש ינואר האחרון מוחזקים 51% ממניות רדיו "קול ברמה" בנאמנות, ולמעשה התחנה מתנהלת ללא בעל מניות מרכזי. המועצה אישרה באופן חריג את החזקת מניות השליטה בנאמנות, עד להשלמת תהליך מכירת המניות מגבריאל אדרי לאריה צרפתי, תושב צרפת, אשר אמור היה להסדיר את התושבות הישראלית שלו שהתעכבה בשל ענייניו האישיים. ללא תושבות ישראלית, חל איסור להחזיק בכלי תקשורת ישראלי, על-פי חוק.

בערב חג הסוכות נדחתה בקשת התחנה להאריך שוב את תקופת החזקת מניות השליטה של התחנה בנאמנות. בתחנה ביקשו להופיע לשימוע בעל-פה בפני המועצה בנושא, בשל רגישות המצב האישי של צרפתי. הדיון התקיים, כאמור, השבוע, ולבסוף הוחלט לתת לתחנה הארכה נוספת.

מרדיו "קול ברמה" נמסר: "נגיב כשנשמע ונקבל את ההחלטה מגורם רשמי".