אופרה ווינפרי הודיעה כי תרכוש 10% מ"שומרי משקל" - המניה זינקה ב-105%

אושיית המדיה תשקיע כ-43 מיליון דולר במותג הדיאטה ותופיע בפרסומות

אושיית המדיה אופרה ווינפרי תרכוש אחזקה בת 10% בשומרי משקל, ותתרום למותג הדיאטה המאבד מנויים את מעמדה כמפורסמת ואת כוח המשיכה שלה בקרב הצרכנים.

מניית שומרי משקל זינקה אתמול (ב') בתגובה לידיעה על השקעתה בת 43.2 מיליון הדולר של ווינפרי, ונסגרה בעלייה של 105% ובמחיר של 13.92 דולר.

שומרי משקל סובלת מהשינוי התפיסתי של הצרכנים האמריקאים בסוגיית אורח החיים הבריא. הצרכנים מגלים נטייה גוברת להעדיף מזונות טבעיים על פני תוכניות דיאטה. השימוש הנרחב ביישומי ספירת קלוריות בטלפונים ניידים, והפופולריות של מכשירים לבישים למעקב אחר מדדי בריאות וכושר מקשים גם הם על שומרי משקל לשמור על נראותה, בייחוד בקרב הצעירים, לדברי אנליסטים.

הכנות של ווינפרי לגבי קשייה במשך עשרות שנים לרדת במשקל, עשויה גם היא לתרום להחייאת מותג שומרי משקל.

"מה שטוב בווינפרי זה שלמרות שהיא אישיות תקשורתית חזקה באמת, הרבה אנשים עדיין רואים אותה כאדם רגיל מאוד, אדם שמתקשה לרדת במשקל", אמר ניל סנדרס, מנכ"ל חברת המחקר קולומינו, המתמחה בשוק הקמעונות.

תחילה פנתה שומרי משקל לווינפרי בת ה-61 בהצעת שותפות, ולפני חודשיים החלה ווינפרי להשתמש בתוכנית הדיאטה של החברה. "שומרי משקל נתנו לי את הכלים להתחיל לעשות את השינוי בר-הקיימא שאליו משתוקקים גם אני וגם כל כך רבים מאתנו שמתמודדים עם משקלם", נאמר בהודעה שפרסמה ווינפרי.

ווינפרי מתכננת לתעד באופן ציבורי את חוויותיה מתוכנית הדיאטה, ולהופיע בפרסומות, וזאת בעקבות המלצות קודמות על מותג שומרי משקל מצדן של הזמרות ג'ניפר הדסון וג'סיקה סימפסון. כמו כן תצטרף ווינפרי למועצת המנהלים של שומרי משקל.